Sentuhlah saya

22 July 2010

Mc'd with Him =)

Salam...
huahuahuahua..
bos baru je kuar..
maka amik kesempatan cepat2 update..hahaha

cerita ahad lepas..
eh..cop2..aku tengok gbr aku pakai brg kemas dah macam mami jarum..erk...x suke~
tapi semenjak dah DEWASA ni aku sangattttttttttttttlah suka barang kemas,
lebih2 lagi org bagi,nak beli sendiri jangan harap ye... =p

okey2...
ahad lepas kerana aku dah janji nak belanja En.Tunang,
maka dia ajak gi Mc'd melempiaskan nafsu makan kami di sana..

kasi tunjuk muka duta Mc'd
Tang ni dia layankan aku,aku sibuk setting nak tunjuk burger baru tuh...
beria dia yang layankan..hahaha..


Dapat tunang blogger haruslah redha ye bang....
hahahahaha..
kalau rajin aku amik gambar,kalau tak confirm dia yang ingatkan aku
'awak tak nak amik gambar ke?leh update blog'
ni dah terbalik..haruskah dia yang menjadi P.A aku plak?
boleh je..
tapi tak bergaji kecuali sebulan sekali aku belanja Mc'd.
lepas makan kitaorg gi karaoke dengan member2..
gambar dalam hp dia tak sempat bluetooth..
lepas tu layan movie 'Inception'
warghhhhhhhhhhhh..aku tak suka citer yang berat2 macam nih,
pening kepala nak memikir...
atenye dalam mimpi ada mimpi lagi,
siap leh create lg mimpi yang camana dan apa yang kita fikir semua timbul..
hampeh..tapi berbaloi RM10 dengan waktu yang lama 21/2..berbaloi2
okey..tak tau nak ending..bubye..

No comments: