Sentuhlah saya

13 July 2010

Celebrating his belated besday..

salam,
selamat pagi..

Selamat mengganti puasa.*untuk aku je
korang sihat?
ceit..soalan,tak pernah2 tanya tb2 tanya..mengada kan? =p

aku nak cerita pasal weekend lepas.
hari sabtu aku keluar dating ngan En.Tunang.
harus..ler..nak menyambut besday dia yang ke.....suku abad..
padan muka dah tua.*tak sedar diri

Tak ke mana pon,
tak da candle light dinner bagai macam tahun lepas.
tahun ni tak da duit,sebab aku tak kerja kan.
jadi dinner dekat Chicken Rice shop je..
ikut kan aku kat Gerai Pak Ling je..tapi memandangkan moment yang istimewa..
*dia je lah yang rasa.
bagi r makan tempat sedap sket..tak sedap pon yang penting ada air cond..muahaha

Cuba kau (sapa2 org batu pahat lah) bagitau aku,kat BP ni nak makan kat mana yang best?
segala pelusuk kedai aku dah jelajah,
hotel?
lagi r,kalau kau kata Katerina Hotel paling superb...
tak da maknanya.
2 tahun lepas celebrate besday aku kat situ,makanan memang super hampeh okey..
kata 4 star..tapi tak berbaloi pun.
baik makan Yong tau fu kat pasar malam.

Lepas makan aku belikan dia present On the spot..
kat Bp mall tu gak..
aku tak kasi dia masuk suruh tunggu luar sampai lah aku siap membungkus hadiah..
*owh..terharu..selama 6 tahun bercinta baru ni r sekali aku bungkus hadiah untuk dia..

Biasanya aku bagi macam tu je,tak da makna nak bungkus2 okey.
Siap bagi dalam plastik je kadang2...hahaha

Maaf ye En.Tunang,
bajet tak da maka apa yang semampunya aku bagilah..

Lepas tu gi melayan movie...
Zoo..hampeh.Membazir duit aku..
tak best langsung..*suka2 je aku mengkritik =p

Lepas habis movie kitaorg gi supper kat CK jalan omar..
maka habislah special dating kitaorang pd hr tu...


Gambar kat bawah tak da kaitan dengan dating tu eh..
ni pon dating gak tapi kat karaoke jamban..
nak lepaskan gian je..
sebab tu melayan =)

Jadi..untuk entry hari ni aku cuma nak bgtau hahahaha
*kepoh

Insyaallah,kalau takda apa2 En.Tunang akan datang ke UPM..
yehaaaaaa bertemu dengan aku.....suke~
*sebenarnya dia ada urusan kerja..dia kan suka menyelam sampai kembong..

hahahaa..
eleh padahal dia rindu kat aku tuh..
*owh..En.Tunang tak sampai 24 jam daku berada di bumi UPM ni..

hahaha..hehehe..huhuhuhu..
okey aku dah 'sakit'..sila abaikan.. =p



No comments: