Sentuhlah saya

16 July 2010

Sukar sungguh..

Salam,
selamat pagi.

Erm,mood aku okey cuma nak review pasal apa yang aku luahkan kat En.Tunang malam tadi.

Seperti yang kau tahu,aku adalah manusia yang susah nak memaafkan kecuali aku dah puas maki orang tu.

Malam tadi,both of us bercerita pasal salah seorang member En.Tunang.
Dulu selalu gak lepak sama2,sekarang ni aku yang tak nak ikut En.Tunang lepak ngan member2 dia tuh.
okey,bukan semua yang aku tak suka,sorang je.
mulut dia macam cibai okey,
dia rasa dia macam bagus,tapi takda lah nak bagus sangat.

Masa 'dia' susah...susah sangat..tak da kerja bagai..
En.Tunang banyak tolong dia..banyak sangat..bab2 duit jangan cakaplah.
Tapi En.Tunang tak berkira...
atas sebab kawan,fine aku terima.

Tapi mulut mamat ni macam hampas okey,
dia kalau nak cakap tak pernah nak fikir perasaan aku @ En.Tunang.

Kalau dia berdepan dengan aku,
memang nampaklah dia tak suka aku.
siap buat muka bagai,tapi aku tak pernah nak ngadu apa2 ngan En.Tunang,
tu tak termasuk dia kata aku ni asyik 'makan' duit En.Tunang je...
Sial weih,aku bukan 'makan' duit kau pon.
aku yang sengkek ni pun kalau belikan tunang aku barang tak danya nak kurang dari ratus2 tau.
memang aku poyo,gi mampuslah.

Malam tadi memang habis2an aku cakap semua dekat En.Tunang.
sebabnya sebelum kitaorang tunang,mamat ni cakap sesuatu yang tunang aku rasa hina sangat.
Sebelum ni kitaorang susah @ senang tak da sapa amik tau..
tak da sapa okey....
tapi bila kitaorang agak senang sikit mulalah mulut2 longkang berbunyi...
berbunyi2....macam tak tau nak berhenti..

now,mamat tu risau pasal tarikh kahwin kitaorg..what the FUCK?
Sebabnya,kitaorang kan tunang bulan 6,
of course ler bulan 6 tahun depan baru cukup setahun.
dan memang patut kalau aku dan En.Tunang nak kahwin bulan 6 tuh..
tapi 'kawan' En.Tunang siap sound awal2...tak bagi kitaorang kahwin bulan 6,
sebab dia yang nak kahwin bulan tuh..wah...kau kahwwin sebulan ke?

Kesimpulannya lepas bla...bla..bla..ngan En.Tunang.

En.Tunang:syg kita 'cuba' maafkan dia ye.

aku:gi mamposlah,aku peduli apa.Dia nak cakap ikut suka,apasal kita tak boleh plak?

En.Tunang:Syg,tak kan kita nak samakan diri kita dengan dia.Biar orang buat kita,tapi kita jangan buat orang.

Aku:tengoklah nanti,kalau syg dah 'baik',syg maafkanlah dia.


Kau tengok,aku siap mention kalau aku dah 'baik'..
hahaha tunggu sampai bila nak baik?
besok?lusa?tulat?sampai berkulat?
hahahaha

Pengajaran untuk entry ini:cuba2lah memaafkan sapa2 yang buat kau hangin dan kau maki dulu baru kau maafkan hahahaha =p

owh untuk Cik Syahira:Babe,pastikan fizikal dan emosi anda bersatu teguh untuk mengharungu dugaan2 seperti ini ye?banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk dugaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...
Hopefully soon 'welcome to the club' (^_^)

1 comment:

cik syahira said...

coi la.
sekarang pun dah macam-macam dugaan.
harap memasing kuat mengharungi semua ni..
kau pun sama.
cepat la balik. miss you, dowh.