Sentuhlah saya

26 July 2010

Mama miahahahaha

Salam..
selamat malam..
weekend without update..
huahuahuahua..bz noks =p

sabtu lepas kerja aku terus menerbangkan diri balik ke pangkuan mem besar.
Sebabnya mama aku dah sibuk meraung suruh aku balik jb..
'kau balik x jb minggu nih?' ada lah dia ulang soalan sampai 40x..
selagi aku tak kata 'ye,along balik petang ni'...tak berhenti okey dia call aku..
penat!!!!!!!!!!!!! huahuahuahua *sila tikam


Aku dah hitam legam sebab berjemur dan berjalan saja..
mama aku selalu je bising..
'kau ni takreti nak jaga badan...dah r gemuk.Hitam plak tuh'

wah...harus sentap kan..tapi ada aku kisah?
ye,aku pon risau gak,tengah usha2 spa kat batu pahat nih,
nak sauna,lulur n mandi susu..
payah2 aku beli je susu tepung bancuh dalam tempayan nenek aku..settle..
rendam sampai kaler hitam tu luntur hahaha..


Kau tengok mama aku drive,
poyo okey..dia bawak laju gila..
ngeri...kat selekoh pon mama aku bantai potong suka2 hati.
sebelum keluar merayap nih,
pagi2..pagi okey dia dah menyanyi kat telinga aku suruh bangun..
sebab nak kumpul baju2 aku yang tak pakai nak sedekah kat orang..
baju2 mahal yang dia bagi aku let go macam tu je..
aku tengok gak muka mama aku sedih ke tak..
kau tau dia jawab apa..

'tahun ni last lah mama belikan kau baju raya,tahun depan kau dah ada laki suruh laki kau sediakan..kau plak sediakan baju mama..'

matilah,hahaha selera kalau biasa2 tak apa,ni nak yang ratus2..
hahaha..aloh dia manjakan aku pon macam tu gak..
yang mahal tuh baju kurung ye..boleh dikira brapa kali je aku pki baju yang mahal tuh..
memandangkan mama aku tak support duit dobi.
basuh sendiri luntur kaler..
hantar dobi sayang duit,
maka..hahaha simpan saja =p

Sebenarnya bukan mama aku manjakan,
tapi dia pernah janji...dulu...

'kalau kau belajar pandai2 dan dapat sambung degree,mama buatkan baju kurung dr kain yang mahal2 dan cantik'

nah amik kau,memang meleret aku belajar tak habis2...
kesian mama aku
*tak sedar diri =p



lupa nak cakap,
kitaorang gi layan mama aku tukar cd lagu rock kapak kat Plaza Angsana,
pastu pergi Tesco,mama aku layankan aku plak beli bahan nak buat kuih..
tahun ni excited okey..
i nak belajar buat almond london..
*doakan saya ye =)

kau nampak lampu2 kat atas tuh..
aku pau mama aku makan kat restoran ni,
sbb aku dah tolong dia berniaga..
sempena nak raya ni aku dengan mama banyak buat sales..
sales sangat,baju kurung siap kain cotton..
nak publish kat sini aku malas..




peberet...kalau aku nak kentut2 banyak aku order ni kue teow kantonis..
sebab banyak rasa halia..maka selalu kentut.Tapi depan En.Tunang aku tak pernah lagi okey..jaga kehormatan sket,besok dah jadi laki aku pon,aku bukan leh suka2 nak kentut.Tak sopan ye.




Ice lemon tea yang masam nak mampos macam muka pelayan tuh,
muka masam gila babi,menyampah plak aku..
nasib jelah duit mama aku.
kalau duit aku baik aku ajak mama makan tempat lain.
PElayan mempengaruhi nafsu makan aku okey..
aku tak kisah kau macam mana.Yang penting muka mesti 'muka rezeki'
maksudnya kenalah senyum lau masa kau service tu.
erk..okey....aku macam SEWEL plak buat entry nih..
motip utama nk bgtau
'aku dah terjumpa design pelamin yang aku nak'
Pakej 7k..mahal nak mampos..
*ada sapa2 sudi jadi mak angkat aku?

No comments: