Sentuhlah saya

23 July 2010

Outstation

Salam,
selamat pagi...
pagi yang indah,aku sudah ngantuk..
baru sejam masuk opis aku dah menguap..
eeeee..tak bestlah dok dalam aircond..
aku rasa badan aku letih saja.

Bos?
masing2 tak naik opis..
En.Tunang ada hal ngan bapak dia..
entah,aku col tak dapat2..
tak da keja nih..
aku nak buat jurnal tapi otak penuh taik tak leh nak menjana idea langsung..
hr tu aku gi outstation kan...
la ni aku kasi letak gambar2..

Aku ni cepat rasa kagum dengan orang,
erm..lebih2 lagi kalau orang boleh buat sesuatu yang aku tak pernah buat..
contohnya macam kat bawah ni.


Tabik spring okey,
diaorang setting kayu2 tu untuk kren angkut.
kalau aku,confirm berterabur kayu2 tu..
sangat teliti dan cepat.
bawah sinaran matahari lak tu..eeeee..serius cair aku noks...
i kan puteri lampu..mana leh dok bawah panas.
dah lah hitam..bertambah legam okey dok bawah panas ni.

Ini adalah kren 40 tan,
aku saja mention,tak tau berapa berat yang dia boleh tampung..
tapi menurut bos kecik a.k.a En.Tunang,
kren ni leh angkut barang yang mempunyai berat suku Tan dari berat kren itu sendiri.
entah tak faham..
nanti aku belajar lagi,
Kerja aku pon tak siap2 dah masuk bab lain.
Tiba2 aku berangan teringin nak bawak benda alah ni..
mesti cun kan pompuan cantik bawak kren..hahahaha =p


INi bos aku yang curi tulang,
ada ke patut siap pesan dengan aku dia nak tido kejap,
dengan alasan pagi2 tu da gerak awal.
dia mengantok.
aku bg peluang dia tido sambil aku update blog dan buat keja yang dia suruh aku buat.
tapi sambil2 mata aku menjeling tengok jam dan tak henti2 berzikir sebelah telinga dia suruh bangun.

aji kojol,dibuatnya kalau pekerja dia nampak yang si bos ni membuta,kan dah mengundan persepsi yang tak best.Kata pon bos,haruslah jadi 'idol' kan?muahahahaha...


ada kejadian sentap lepas ni...hahaha
nanti aku update lagi..
kejadian yang menguntungkan aku..yehaaaa.rezeki2.

2 comments:

{ Miss Syahira } said...

bagus la. kau belajar bidang aku! ha ha..

syazana said...

pening dowh..tak da peluang nak jd engineer,dapat jd PA kontraktor pon ok lah =p