Sentuhlah saya

01 May 2010

En.Bf Cepatlah....

Salam,
selamat tengah hari....



aku betul2 bengang nih...aku paling tak suka menunggu lama2...
lau setakat setengah jam tu aku ok lagi..
ni dah jalan sejam setengah...
En.Bf,awak mandi ke berendam...
kalau call memanjang karang bising....


sengallah,semalam dia yang beria nk pergi kol 12 lebih...
la ni dah 1.43 tengah hari....
bau kentut pun tak da...

Tau lah hari ni cuti,
kan dah tanya semalam nak pergi awal @ lambat,
awak sibuk kata nak kuar awal nanti leh dating bagai...
benci tau ayik kena tunggu je....


Dari mula2 kita kawan kebarangkalian saya tunggu awk lagi banyak dari awk tunggu saya...
saya x nak berkira tapi,awak tau tak....
SAYA DAH HILANG SABAR NI,AWK LAMBATTTTTTTTTTTTTT SANGAT.

kalau pasal urusan awak...
nak cepat je..
saya nak kena ikut waktu awk..
kalau lambat kena bebel..
kalau saya buat muncung...
awak bebel...
kata tak boleh sabarlah apalah...


eeeeee...apa ni?
lain kali saya pergi sendiri...
awak dah tak payah nak temankan saya...
leceh tunggu awak..
saya tak suka lambat2 sebab nanti banyak yang kita rancang tergendala...


Kalau nak bebel2 dengan saya tak payah jumpa...
buat awak sakit hati kalau saya melawan...
saya lagi sakit hati dengar awak membebel macam mak nenek...


Jadi baik saya muncung dari bercakap,
buat tambah dosa saya je sakitkan hati awak...

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee...x suka lah.....
Bongok...

No comments: