Sentuhlah saya

10 May 2010

Cepatlah sembuh...

Salam,
selamat awal pagi...
:'-(


sedih...hehehe..mengada2kan?
orang lain yang demam aku yang susah hati...

En.Bf demam...
dia jarang sangat demam...
tapi bila dia dah demam...
memang teruk...

aku ni sangatlah menyusahkan,
dah tau dia demam tak boleh nak bangun pun sibuk je nak ajak jumpa bagai...
okey... orang lain tak kan faham relationship kitaorang,
kecuali keluarga dan sahabat handai yang rapat sahaja....


kenapa aku cakap macam tu?
sebab...aku dan En.Bf sangat rapat,
bukan sekadar bercinta sahaja,
dialah kawan baik aku,pendengar yang setia,orang yang selalu aku lepas marah,orang yang selalu memujuk aku,orang yang...macam2lah....
jadi bila dia sakit macam ni,
sudah pastinya aku macam ayam berak kapur...
tak tau nak buat apa,
tak da sapa nak melayan aku berbual...


Oleh kerana aku dah TERBIASA jumpa dia dahulu sebelum balik UPM @ balik rumah mama kat JB...jadi tadi aku mesti mau jumpa.Kalau tak jumpa hidup aku untuk minggu akan datang memang tak lengkap...

dan kebetulan nak mintak tolong dia poskan barang.
jadi aku gi terjah rumah dia...dan..
OMG...sedihnya tengok keadaan dia...tapi aku kan macho...
haruslah kontrol diri sendiri...
aku memang selamba okey...
depan2 mak dia aku terus pegang dahi dia...
memang sangat susah hati...
dia jarang demam...


mak dia dah pujuk ajak gi klinik,
tapi dia x nak...
aduh..kamu sayang degil betul...
lepas minum petang dengan family dia semua,
aku lepak dengan dia kat luar rumah.

aku:camana b?kamu rasa okey x sekarang ni?
En.BF:erm...badan sengal2 lah...
aku:apa nak buat,belum jadi bini,tak leh nak urutkan badan kamu.
En.Bf:tak pe lah,kepala ni rasa berat je...


aku terus urut kepala dia,biasanya kalau aku urut orang aku yang akan sendawa keluarkan angin...

banyak gila angin dia sampai nak muntah aku...
alhamdulillah lepas tu dia rasa lega sikit...
yang penting aku dapat kurangkan sikit sakit dia dah kira okeylah tu..


untuk BUAH JANTUNGKU,cepat2lah sembuh ye...
saya doakan awak cepat sihat,
cepat kembali bekerja,
cepat marah2 saya dan cepatlah membebel...
saya rindu nak bergaduh dengan awak...
bosan ni....tak da kawan nak bercakap....

No comments: