Sentuhlah saya

19 May 2010

2 tahun

salam,
selamat petang...

(^_^)
see2...
senyum 24/7
apakah?

minggu2 terakhir persekolahan,
adalah waktu yang sucks..
aku dah malas nak mengajar..
kerana apa?biarlah rahsia..hahaha

dalam 2..3 hari ni banyak benda bermain kat kepala aku..
terlalu banyak...
last sunday pulak aku bergaduh dengan En.Bf..
sehari selepas kitaorang berbincang baik2 pasal hubungan kitaorang..
complicated..yes...itulah sebenarnya..
sukar untuk aku ceritakan.

setelah mencapai kata sepakat,
beberapa keputusan telah diambil,aku harap ini yang terbaik.

Insyaallah,matlamat tetap diusahakan agar sempurna segalanya.

setelah 2 tahun aku berfikiran,
baru berani aku luahkan kepada insan2 yang aku sayang,
dan apa yang aku luahkan ALHAMDULILLAH diterima dengan baik.

aku je yang risau,
terlalu risau...mungkin.

setelah 2 tahun...
segala2nya macam mimpi...
i cant stop (^_^)

hehehe thanx mama n ayah...

Jadi bermulalah waktu2 kesibukan untuk aku..
mula menghitung bulan,
mula merangka segala2nya..
dan berusaha dengan lebih lagi,agar tercapai matlamat.


p/s:doakan aku ye.. (^_^)

3 comments:

cik syahira said...

beb, jgn lupa buzz aku bila ada berita gembira ye..

syazana said...

dah bgtau pon kan....hehehe

lily lotus said...

ahaks..jgn lupa ahkak! happy for u:)