Sentuhlah saya

13 May 2010

MEnyambut Hari ibu

Salam,
selamat petang,
phewww...
hari yang sangat penat...

nak update pasal menyambut hari ibu weekend hr tu.
entry basi la kan..
memandangkan empunya blog pemalas tahap gaban,
jadi semu macam meredakan blog ni sepi..
huahuahua..ayat kejis...

wokey ada sket gambar untuk dilayan.

actually ice cream cake ni untuk Tok mar
Tapi cucu2 tok mar pelahap macam pirana...
Tengok,apa kan daya Mak iza hanya mampu melayan.
Tak da lah happening giler,
sebabnya cucu yang paling dewasa aku je yang ada,
cousin2 yang lain tak balik,
aku kan pengunjung tegar yang selalu je melepak kat kampung.
ada video kitaorang menyanyi2,
tapi malas nak upload.
da nama pun memang pemalas ya amat,
jadi korang layan je lah entry kureng ni ye...
muahahaha...
okey2,untuk semua ibu2 di dunia,
Selamat Hari Ibu....
aku wakil anak2 dari seluruh dunia ingin mengucapkan
'Saya sayang mama saya'.......
p/s:Mak iza next year kalau nak celebrate beli kek besar sket okey :-p



No comments: