Sentuhlah saya

11 May 2010

Hijrah

Salam,
selamat tengah hari...

Erm...aku rasa blog aku dah macam sampah je...
sebabnya aku adalah wanita pemalas yang nak update...
minta maaf kepada sapa2 yang rajin singgah ye...

Dah sebulan lebih aku duduk kat skudai ni,
hidup aku?
boring...
sebab tak da kawan..
weekend?
happy...sebab leh dating..hahaha3 motip...

aku dah mula tak keruan...
macam2 benda aku fikir sekarang ni,
bila balik kampung ni banyak pulak perancangan2 yang aku dengar...
aduhai....hati....


tajuk adalah pasal HIJRAH...
bukan penghijrahan nabi ye...
hijrah diri aku sendiri,
aku tengah memikirkan beberapa perubahan dalam hidup,
apa yang patut dan apa yang tak patut.
setakat ni memang mendapat sokongan penuh dari manusia2 yang sayang aku dan aku sayang diaorang...

Takpelah,
biarlah masa menetapkan segalanya,
aku hanya mampu merancang,
sebenarnya aku tengah pening2 ni,
aku rasa tekanan darah aku naiklah,
aku asyik marah2 kat student je...

mana tak marah,
bila kita bagi arahan tak nak ikut,
bila kita marah dia menjawab,
memang selamat lah kau,aku hantar pergi bilik disiplin...
PADAN MUKA...

aku bukan kejam okey,
selagi boleh aku tak kan hantar kau pergi bilik disiplin.
tapi bila melampau sangat,
terimalah hukuman yang setimpal dengannya ye.

Okeylah,akibat kemarahan yang melampau,
aku pun dah melalut...
bubye.....

No comments: