Sentuhlah saya

11 May 2010

Jiwa kacau

Salam,
selamat malam.

i hate this feeling...
benci~
kenapakah?

aku rasa macam nak terduduk pun ada...
actually memang tengah duduk pon.
aku rasa down sangat,
aku tak suka rasa macam ni...
entah kenapa...

aku rasa nak marah.
mengamuk...
but...for what...

semua berpunca dari diri sendiri,
aku cuma perlukan orang yang boleh terima apa aku nak cakap,
bukan bagi pandangan dengan nada sinis...

okey,memanglah kita mengharapkan nasihat dengan cara yang lembut,
tak bermaksud nak mengada2 bagai,
cuma kalau nasihat yang lembut tu kan lagi kuat kita ingat.

Tapi en.bf bukanlah orang yang tepat untuk aku luahkan perasaan sekarang ni,
sebab dia pon tengah jiwa kacau,
mula2 perbualan kitaorang tadi okey je,
tapi bila dah hujung2,dah macam haram pon ada gak.
S**T...WTF..

kenapa aku feel macam tak best..
aku memang down gila,
secara JUJUR,aku dah tawar hati nak siapkan master ni,

Target?
entah,aku macam dah malas nak fikir pasal masa depan.
apasal?
bukankah aku orang yang sentiasa berjiwa besar,
sentiasa nak memajukan diri sendiri,
mempunyai matlamat dan cita2....hell lah...apahal ni?

semua tak kena,
adakah sebab aku dah rasa bosan dengan keadaan hidup aku?
bosan dengan masalah dan hal2 yang tak sepatutnya aku fikir.
hal2 yang sentiasa menyesakkan dada...

apa patut aku buat...F**K...
aku dah mula menyampah dengan diri sendiri,
sebab aku tak boleh nak tahan sabar,
perasaan menyampah+benci dah mula menguasai diri aku...


OMG....aku bukan orang yang macam ni.
jadi untuk kebaikan,
adalah patut aku berdepan dengan segala hal,
selesaikan satu persatu...

Dan untuk En.Bf,
aku minta maaf,
aku rasa untuk sementara ni adalah baik kalau kita tak bercakap antara satu sama lain,
sebab kalau bercakap pun,kita mesti gaduh punya.
kau amik masa bersihkan otak kau tu,dan aku amik masa basuh otak aku dulu.
Bila otak kita dah sama2 okey,barulah kita bercakap semula..


*sigh...
boleh ke aku tak bercakap dengan dia?
dialah sumber inspirasi hidup sekarang ni....
DAmn....

No comments: