Sentuhlah saya

30 May 2010

Busy bee...

Salam,
selamat awal pagi...hehehehe..

miss me?
i miss all of you..
busy giler,nak menjengah blog pon terpaksa berlari2 anak..

Kadang2 aku nak update,
tapi tak tau nak tulis apa,

Terlalu banyak hal yang hendak diselesaikan buat waktu terdekat ni,
owh...aku masih belum boleh untuk pulang ke UPM,
ada hal yang perlu diuruskan..
Doakan segala urusan aku dipermudahkan ye... (^_^)

Walaupon pada hakikatnya banyak je cabaran,
tapi harus ditempuhi dengan sabar..
hehehehe,ayat tak leh blah...

Tesis?
damn,aku macam hars..okey..buat ala kadar sahaja,
macam tak penting je kan study aku tuh?
mungkin aku dah jadi jemu untuk belajar kot...
atau aku dah gatal nak kahwin..hahahaha tetttt..
bukan gatal,tapi dah sampai seru...

Bila dah lepas dari bulan jun ni,
haruslah aku bergerak pantas untuk kembali ke pangkal jalan okey..

matlamat mesti disempurnakan,
study mesti dihabiskan,
aku sudah tidak larat...hahahaha

sebenarnya aku nak membebel ni,
dah nak habis kontrak KGSK tapi gaji bulan pertama masih tak dapat lg.
wa..wa..wa..bila nak kuar ni..
aku nak gi beli barang...

okey2 cukup,
aku rasa entry aku dah tak bermakna..
aku nak tido..
meniti minggu2 akhir sebagai guru...(^_^)

No comments: