Sentuhlah saya

20 May 2010

Tanda-tanda (^_^')

Salam,
selamat malam...

kepala berat..
tekak perit..
tanda2 nak demam sudah muncul..

owh..aku terima dengan redha kalau betul2 demam..
dalam keadaan sekarang ni,
memang ptt pon aku x sihat..

macam2 berlaku dalam seminggu ni..
mungkin aku demam terkejut kot... :-p
anggap je lah macam tu...
rasa2nya?
hahaha2

saja nak main2...
bosan di malam hari..
owh..
tiba2 rindu sama syira dan ayu...

Damn...
sebelum ayu balik aussie..
aku lepak2 dengan diaorang lah...
adeh...
wpon aku dengan syira bukanlah jauh sangat..
tapi kekangan masa dan kerja..memang menjadi punca..hehe


sekarang aku rasa nak jerit je kat ayu...suruh dia balik..
agak2 dia dengar x?

wei
ok lah..
tanda2 demam dah melarat lah..
aku nak tido..
bye..
aku rasa..aku ni demam rindu+terkejut..

(^_^)

1 comment:

cik syahira said...

get well soon beb!
miss u2.