Sentuhlah saya

09 May 2010

Rindu sama saya?

Salam...
update...

muahahaha...
confirm korang rindu aku,kalau tak pun aku yang rindu korang...
rindunya...rindunya...nak update...
perkara pertama masa on9 tadi..
haruslah menjengah segala blog yang aku follow...


lepas tu baru leh update...
kenapa menghilang?
maaf,aku sangat bz..
dan aku memang sengaja tinggalkan lappy n broadband dengan En.bf...

sebabnya kalau aku mengadap lappy je semua kerja tak siap ye noks...
haruslah berkorban minat demi masa depan..
ahaks..ayat macam celakes......

owh...bila lah nak 3 june ni...aku tak sabr2 nak berhenti jadi cikgu...
tertekan .....muahaha...bukan kerana tak ikhlas...
tapi aku rasa macam nak muntah mengajar benda2 yang diaorang sendiri tak nak berusaha...
tunggu aku bagi je....hotaklah...masing2 tak sedar bulan 9 ni PMR...

Nasiblah bukan anak2 aku...aku cuma ada anak tekak je..tu pon dah nak expired sebab menjerit tak sudah2...

kadang2 aku rasa masuk kelas yang lemah lagi best berbanding masuk kelas budak2 pandai...nak tau kenapa?
kalau masuk kelas budak2 pandai..ego diaorang tinggi..macam dah bagus..memanglah mudah masuk kelas diaorang..masuk terangkan sket2,bagi kerja,tanda buku...

tapi kalau masuk kelas budak2 yang lemah...aku lagi seronok walaupun sakit jiwa nak mengajar sampai muntah...ada je lawak bodoh yang menyakitkan hati..ada je gurauan yang mampu buat aku tersenyum...jadi terapi minda aku kadang2 adalah budak2 yang lemah ni....

cukup untuk ccerita sekolah....nanti aku sambung lagi.....

No comments: