Sentuhlah saya

15 May 2010

Sebagai PA En.Bf

Salam,
Selamat hujung minggu...

Hari ni aku teman En.Bf gi kerja...
now,i'm not only his Love,best firend,enemy..but also his PA...personal assistant..

Selalu je kalau aku free,tak da nak buat apa2..
aku akan ikut dia pergi kerja..
sambil membawa lappy...
anggap je lah kereta dia sebagai office bergerak..


Bukan payah pun kerja dengan dia...
tapi ada masa2 tertentu kitaorang akan bergaduh juga,
sebab berbeza pendapat..
sometimes i've learned something from him..
too many things..such as construction term..

Lagipun masa2 yang ada harus digunakan sebaik2nya..
kerana kitaorang lebih banyak berbincang hal2 peribadi semasa dalam perjalanan.

Setiap orang ada perangai2 buruk..
tak terkecuali aku dan En.Bf..

untuk hidup bersama banyak benda lagi yang aku dan dia perlu belajar..
Untuk terima pasangan kita seadanya,adalah perlu untuk berkorban banyak perkara.

Tahan telinga kena marah+herdik+tengking+maki+segala2nya
Tahan hati dari marah
Tahan air mata dari menitis
Tahan hati akibat kata2 yang pedas..
semuanya nak kena tahan..

Aku bertahan bukan kerana TERPAKSA..
kerana En.Bf adalah seorang lelaki yang penuh dengan ketidaksempurnaan..

tiada siapa yang sempurna termasuk dia,aku dan kau...

Jadi aku kena belajar untuk terima segala kekurangan...
sebagaimana dia menerima kekurangan aku..
tanpa paksaan..tanpa kompromi..
walaupun dia selalu je marah2 aku,
dan dia terima aku dengan sepenuh hati walaupun aku ni selalu je naik angin.


Dalam masa merealisasikan impian dan cita2,
tiada jalan mudah untuk berjaya dan mencapai segalanya..
Aku dan dia cukup rasa KESEMPITAN tu,
KESAKITAN tu...


Terlalu banyak yang kami belajar..
harap2 apa yang kami impikan akan terlaksana..
berusaha+berdoa+menghitung hari=IMPIAN


Mesti rasa pelik ek?
kenapa keluar entry pelik2 macam ni..
Hehehe3
aku ni kan tak pandai nak tunjuk camana aku hargai orang,
Jadi dengan cara luahan perasaan macam ni..ok lah..
yang penting En.Bf tak da masa nak baca blog aku :-p


aku bukanlah wanita yang pandai bermadah bagai..
jadi aku abadikan dalam entry sahajalah..
semoga satu hari nanti,
kalau En.Bf terbaca blog aku..
dia akan tahu betapa sayangnya aku kat dia...


aku dah sakit otak ni sebenarnya..
haha
blog ni kan salah satu terapi minda...


Wish us Happily ever after..
hahaha2 ayat tak leh blah...
okeylah,korang jangan layan aku yang tengah SAKIT ni..
nanti korang pon sama macam aku..
Bubye love's

No comments: