Sentuhlah saya

01 March 2011

Sedih =(

Assalammualaikum w.b.t



Selamat pagi,

hari ni pagi yang sangat tenang,

tapi hati aku tak setenang dan sebest pagi ni.

hehehehe



ye...aku sedih~

aku tak tahu nak cerita macam mana..

aku tengah marah yang amat.



TApi aku dah agak cool sikit berbanding malam tadi.

Hati aku kosong...

aku tak suka rasa macam ni...

bila hati aku kosong aku tak kan fikir perasaan orang lain.



Jangan risau aku tak da mood nak buat entry amukan berdarah atau meroyan macam selalu walaupun tahap amukan aku kali ni amat dasyat.



Maksudnya kalau aku terlalu marah aku akan cepat cool tapi dalam hati masih SAKIT.



Phewwww...

i need someone to talk with...

Aku perlukan ketenangan sementara..

mungkin terlalu sibuk sampaikan masa untuk diri sendiri pun tak ada.



Tapi apa yang berlaku semalam betul2 buat aku kecewa dan patah hati.

cakaplah apa pun kalau aku kata tak maka tak lah.

kau sujud mintak maaf pun aku tak kan hirau kan.



Such a jerk

aku ni macam manusia tak ada pegangan pulak...hehehehe



Aku boleh maafkan cuma kalau hati dah terluka,

baik macam mana pun sakit dan pedih tu masih terasa lagi...

sakit sangat...



Tuhan je yang tahu...



pergi kerja dengan mata bengkak2 adalah tak best.

aku rasa macam dah tak da semangat nak kerja kat sini lagi.

aku nak merantau..tapi lagi 2 bulan nak kahwin.



Mintak tangguh boleh tak?

hahahaha

aku nak cari kerja dulu.



Banyak sangat dugaan dan kesakitan ni..

aku dah tak boleh nak terima lagi...

phewww...manusia biasa yang cuba bertahan dengan kesakitan hehehe..

tapi dah tak mampu =)



Hehehehe..

kalau benda biasa mungkin aku tak marah sangat..

tapi aku sangat merajuk sekarang ni.

sampai rasa nak lari ke upm

duduk sana tak mahu balik lagi dah..hahaha



Ada ke patut nak lari ke UPM opkos ler senang org nak cari.

Habis mana aku nak lari?

ongkos tak banyak..hahaha

UPM paling dekat dan jimat kos.



HAhahaha lempang diri sendiri.

Okeylah..aku nak tenangkan hati kejap...nanti bila dah okey aku sambung lagi ye..

Aku sempat blog walking tapi x tgal jejak..nanti ada masa lebih kita main komen2 hahaha

No comments: