Sentuhlah saya

12 March 2011

Nanti dululah

Assalammualaikum w.b.t

Selamat pagi Malaysia..

Hari ni hari sabtu dan hari sabtu banyak wedding..betul kan?

HAri ni je aku ada 4 majlis nak kena attend..phewww...

Banyak nak kn buat ni..terkejar-kejar yop..lalala~

Semalam masa minum petang,tiba-tiba En.Tunang tanya aku,

En.Tunang:Toyota Wish cantik tak?

Aku:Cantik,kenapa?

En.Tunang:Besar kan?selesa pun ye juga.

Aku:harga pun selesa bang oi.

En.Tunang:hahahaha..kan?...kata pun besar dan selesa haruslah harga pun sama.

Aku:hahaha..tiba-tiba je tanya apasal?awak nak beli ke?

En.Tunang:Hahahaha...macam ada bau-bau je.

Aku:Awak nak beli dalam masa terdekat ke?

En.Tunang:Saya tengah confuse,antara toyota wish dengan Honda kegemaran awak tu.

Aku:hahaha..duit awak,suka hati awak lah.Jangan ikutkan saya.

En.Tunang:TApi nak kahwin ni kan?

Aku:Abang,saya rasa kereta tu 10 tahun akan datang pun boleh beli rasanya.

En.Tunang:awak tak nak?

Aku:bukan tak nak,tapi tak perlu buat masa ni.NAnti lepas kahwin kita bincang balik.

En.Tunang:saya rasa macam mimpi je awk cakap macam tu..hahahaha =p

Aku:Hoi..sepak laju-laju mahu?hahahaha =p

Alah lagipun benda tak penting,bukan ada anak 4 pun nak beli sekarang,betul?Kancil aku tu hidup lagi.Tunggu sampai tak boleh gerak dan dah jadi tukun baru aku fikir nak beli baru.Saya kan bakal isteri yang berhemah..hahaha..menjaga harta suami itu penting..hahahahaa =p

*motip,padahal aku nak mintak duit dia nak pergi shopping..lalala~

No comments: