Sentuhlah saya

29 March 2011

Kad Jemputan

Assalammualaikum w.b.t Selamat tengah hari... Kad jemputan dah siap.. Kepada sesiapa yang sudi datang,mahu datang dan berdekatan dengan lokasi dijemput hadir ke majlis aku bertempat di
DEWAN SRI BAYU SENGGARANG,

JALAN BESAR 83200 SENGGARANG,

BATU PAHAT,JOHOR.




Kalau nak kad jemputan sila emailkan nama penuh dan alamat.



Kehadiran korang amat ditunggu,

sila email dengan kadar segera (^_^)



Aku ni bukan cam orang sangat tapi kalau kau bagitau yang kau baca belog aku.Maka aku terus kenal dan2..hehehe..cepat email ye....

2 comments:

Ms Marliana said...

kad kawen da siap erk... best2... kte yer 7 april bru siap ... nanti i email u alamat k ...

syazana said...

Ms Marliana:
itu pon mama dah berzikir je tepi telinga,bila kad nak siap.alhamdulillah cepat je siap,tempah hr isnin,hr jumaat dah dapat.tapi kad simple je lah.tak da buat yang special,bajet tak da :p