Sentuhlah saya

02 March 2011

Balang-balang Manisan =)

Assalammualaikum w.b.t
Selamat pagi semua..

Dengan harapan pagi kau lebih indah dari semalam.
Huhuhuhu..
semalam adalah luahan hati yang tak terluah.

TApi malas nak layan perasaan..
mari kita mula balik dengan kerja-kerja persiapan untuk majlis.

Untuk pengetahuan kau,
kesemua hal2 yang berkaitan barang hantaran, andaman, baju dan segala macam kecuali katering dan goodies adalah bahagian aku. =)

Dengan bangganya kali ni aku boleh buat ikut suka hati aku lalala~
mama aku tak banyak komen,sebab aku dah sound dia awal2..
Hahahaha *kejam dowh jadi anak

Bukanlah sound yang macam anak derhaka tu,aku cakap lembut2 je..
sebab aku tak mahu ada konflik timbul.
Aku tak tahulah kalau mak orang lain,tapi mama aku ni nampak je macam tak kisah..tapi cerewet..huwaaaaa....*pengsan

Ok biarkan mama aku bahagia dengan idea ye..dia over excited okey..but i like~

Sibuk menjelajah blog B2B..aku suka dengan idea..Balang-balang manisan ni..
sangat manis~..... (^_^)

Aku tiba-tiba berangan nak amik satu port untuk aku letak segala balang-balang manisan ni dengan kek-kek cawan yang comel..hahaha..verangans..

sbnrnya..idea balang-balang ni,sebab aku malas nak deco dulang hantaran..
*mati..sapa nak tolong ni..kawan2 semua kerja.


Aku ni bukanlah suka sangat candy2 bagai ni,aku suka tengok je.TApi macam sweet kan..hahaha





*credit pics to Uncle G =)

Aku masih survey balang2 yang murah dan cantik...MIL suruh aku beli kat kedai RM2 je.sebab dia beli balang2 kat situ cantik2 dan murah2..kena pergi survey ni...

No comments: