Sentuhlah saya

29 November 2010

Swing2 mood

Salam,
selamat pagi..

Huhuhu..
Monday blues..
dengan suara yang semakin seksi akibat batuk yang teruk.
Tapi alhamdulillah hari ni suara i dah makin okey ye dari sebelum ni hampir2 tak kedengaran je suara aku..haish..

Semalam adalah ahri untuk dating dalam mood swing2..masing2 adalah tidak keruan...but for my Fiancee poor him..
terlalu banyak masalah.

LEpas satu..satu yang datang..including me.
kami cuba menahan rasa marah masing2 tapi terlepas gak semalam.
isk..susahkan mahu bersabar..
Tak tahu nak tunding jari kat sapa.
dia ada masalah,aku pon ada masalah.
*sigh..
masing2 ada masalah yang agak berat..

Dalam keadaan marah2 tu pergi gak dating..hehehehe layan movie NGANGKUNG..
terbaik..huhuhu bestlah untuk gelak2...tak rugi.

Sekarang rasanya kami sudah semakin matang dalam menangani situasi.
MAksudnya kalau dulu aku macam takut2 je nak tegur kesilapan dia secara terang,
sekarang aku dah tau camana nak berterus-terang.
Dan dia pon sama tak ada lagi nak marah2 kalau tak puas hati.
BErbicara secara tenang dan dalam nada yang lembut..cehh

Huhuhuhu..
tapi ada satu masalah yang sangat mengganggu ketenteraman aku..
perangai aku sendiri..sangat2 'kepala batu'
kadang2 rasa seperti mahu ketuk kepala sendiri sampai batu pecah..hahaha
bolehkah?

sampaikan En.Tunang pernah sebut macam ni 'eeee..kepala batu betullah,dah tak tau nak didik macam mana lagi'.

sob..sob..Sedih~

Hahaha..tapi masihlah tidak insaf..kenapakah perempuan ini sangat degil..
La ni,En.Tunang dah tak kuasa nak bebel2 atau marah..paling2 pun..
'suka hati awaklah sayang,janji awak gembira'

itu kalau dia dah tak tau nak cakap apa lah kan.
malas nak gaduh dengan aku agaknya.

LAtely..mungkin sebab masalah banyak sangat..
aku rasa aku dengan dia sangat jauh..
macam renggang..
aku cubalah tanya dia slow2..
kenapa macam tak nak selalu jumpa aku..
kenapa pergi site tanpa jumpa aku..
kenapa bz sangat sampaikan aku rasa tersisih..
yup..aku sunyi~..
lama sangat tak bergurau dan borak2 dengan dia..
dia mengaku yang dia stress dan banyak problem..
dia nak lepak dengan aku..
jumpa bagai..
tapi dia tak nak terlepas marah kat aku,sbb dia tak sampai hati tengok muka aku mencebik je..ces~

Aku bukanlah demand mahu setiap masa dengan dia.
Cuma aku nak dalam satu hari ada beberapa minit yang berkualiti,
yang aku boleh habiskan dengan dia.

See..
huhuhuhu..orang bisnes..setiap saat adalah duit..
baik aku kena pegang kata2 ni,
sebelum bertunang lagi dia dah cuba fahamkan aku tentang dunia dan kerjaya dia..
jadi aku nak kena lekatkan dalam kepala kalau dah berkahwin,aku kena amik risiko yang waktu berkerja dia lebih banyak dari waktu berehat.

Owh..saya adalah orang yang sangat manja..
tak boleh ditinggal lama2..maka akan kerinduan berlebihan..
*mengada2
serius itulah aku....En.Tunang memang kuasa je lah nak melayan..hahaha
*berani r tak nak layan..cuba2

TApi semalam kami macam sangat hambar sebenarnya..
sebab pagi tu dia dah bebelkan aku..
pasal liat sangat nak dengar kata..
lepas tu ada gaduh sikit..
lepas tengok wayang..sudah baik sikit..
lepas tu pergi makan lagiiiiii baiik..owh rupa2nya dua tidak sihat dan sangat lapar semalam..
hahahaha *ketawakn diri sendiri.

tak ada motif sebenarnya mahu buat entry pagi ni..
aku dalam mood sengih2 sendiri sbb teringat kisah2 lampau..
if aku rajin nak share nanti aku cerita ye..
Bubye =)

No comments: