Sentuhlah saya

11 November 2010

Gift From Amsterdam

Salam.

Hulalalala..
saya dapat cenderahati dari oversea..silalah over2 mempromote seolah2 orang lain macam tak pernah pergi oversea..lalalalalala


Aku dapat jugak..huhuhu tak sangka terima kasih En.Bakal Biras..merangkap Bakal Abang Ipar paling tua.hulalala merangkap boss aku jua..

Sangat best okeyh..lepak2 kat rumah dia tunggu bakal bapa mertua sampai untuk menikmati hidangan bersama2 tiba2 Kak Long Give me this..heaven~

Rantai itu pulak si angah (bakal anak buah) yang pilihkan =)










angah:Mak su,amik yang biru tu cantik.
Aku:Biru?mak su tak banyak baju birulah.
Angah:alah nanti suruhlah ucu belikan baju warna biru..












Whoot...whoot...abang anak buah kamu yang berkata2 sedemikian..saya tak terlibat..tidakkkkk
Owh..tak pernah2 aku berminat dengan T-shirt HArd rock..huhuhu..
ada alasan untuk kumpul T-Shirt Hard Rock dari lokasi yang lain.
*Psssstttt abang..BAli For Honeymoon Pleasee..mahu beli T-shirt Hard rock CEitt alasan =p

No comments: