Sentuhlah saya

21 November 2010

Jiwa Kacau

Salam,
selamat pagi..
such a jerk day..

eh..bukan hari..tapi aku.
aku tak boleh dah duduk lama2 kat batu pahat ni..
aku tak tahu kenapa sakit sangat jiwa ni.

Macam2 hal dalam satu masa.
I think i'm not good enough to solve my problems..
huhuhuhu

sangat jeles tengok En.Tunang.
dia sangat sabar..cool okey
apa pun yang berlaku...dia sangat cool.
kenapakah?
aku tak boleh macam dia..
susah..
susah sangat mahu seperti dia =(


Dia agak bz sekarang ni jadi aku tak mahu ganggu dia dengan segala masalah remeh temeh..
kesian kat dia..
lebih2 lagi kalau tengok muka dia tengah tido..
shittt..
bukan lama pun mahu naik UPM.
satu malam je.
tapi aku tak sampai hati nak tinggalkan dia.

Tapi serasanya esok dia dah amik aku balik.
mintak2 dia jadi pergi Klang besok =)

i'm not in a good mood.
kesian dia selalu je kena tempias2 jiwa kacau aku.
tapi selalu je dia yang pujuk aku
'sabarlah..'

see..
kadang2 sampai aku cakap dengan dia,
'asyik nak sabar je,sabar,sabar,sabar...kenapa nak kena sabar?orang buat kita macam2'

dia senyum je,tak marah pun..
eeeee...aku plak yang sakit otak.
'Sabar sayang,ustaz kat kursus tu kan cakap sabar tu adalah perisai kita'

last2 kalau aku hilang sabar,aku menangis je..yup..menangis.
and he will hugs me...
'shhhhhh...semuanya akan selesai tak lama je lagi,anggap ni dugaan kita nak kahwin,percaya allah tu sayang kita'

i'm not strong enough like him
lately memang banyak je entry meroyan aku.
owh blog aku,ada aku kisah
*ceit perempuan ni poyos.

Hahaha...
kadang2 aku nak je mintak kat tuhan,percepatkanlah hr yang berlalu.
aku tak nak sakit hati.aku nak cepat2 kahwin.
banyak dugaan woooo..
selagi tak kahwin,selagi tu macam2 hal.

Jadi2..sapa mahu bagi saya tips bergembira?
lalala~
i need rest
i need peace

rasanya bila marah aku lapar.
la ni tak langsung..mungkin hati tengah tak best kot.

*sigh...

*tarik nafas,hembus..tarikkkkkkkkk...hembussssss

aku dapat rasakan yang badan sangat2 lemah..
adeh macam ni je lah tiap kali..
asal jiwa kacau je aku tak sihat.
mahu jumpa doktor mintak ubat yang paling kuat,
makan ubat pastu tido,
bila bangun memory yang tak best semua terpadam...
see..adakah ubat macam tu.
kalau banyak confirm laku dan habis betul?
kaya Farmasi2 dan Doktor sebab org nak ubat yang padamkan memory.


Kalau aku cakap macam ni..
'i need rest in peace'
hahahaha..
mampos je orang akan kata baik kau mati je long..
aman bahagia..memang peace..
eh..sapa kata..
kau hengat aman?
kalau kat dunia ni banyak dosa..
boleh bayangkan?
tak tunggu kiamat lagi sudah rasa seksaan kubur okey.


No need to talk about 'rest in peace'
seems like macam tau je nak mati bila
*sigh

Okeh2...
aku mahu mandi dan segarkan jiwa yang kacau.
*korang nak ikut mandi?
hahahahahahaha..
rumah atok aku tak ada swimming pool tapi kolah ada r....mahu?
*semua orang tahu kolah tu apa?google..sila2

No comments: