Sentuhlah saya

12 November 2010

whoot...whoot.... (^_^)

Salam,
Whoot..whoot....whoot...
Saya seperti bermimpi..
sila cubit..cubit..lah aku cepat....



Lalalalala~



Ops! i tak boleh mahu share apa yang ada dalam ni sehingga diberi kebenaran oleh En.Tunang.
Tapi ada korang heran...korang dapat lagi lebih apa dari aku.BAru ada satu sudah kecoh..
Orang lain siap beli yang puluh2 ribu,siap buat koleksi lagi..relax saja..Yolah..i ni siang malam termimpi designer collection la ni baru dapat rasa macam..huhuhuhuhu best2....Kalau dah perempuan tu..memang perempuanlah jugak sebab nafsu perempuan ni kan banyakkkkkkkkkkkkkk..aku tak terkecuali..nafsu aku memang banyakkkkk.














Tapi kan Yang kalau U belikan i LV ke? Gucci ke? lagi i sukeeee...*tak tau bersyukur punya pompuan.Dapat yang ni pun air mata i dah mengalir tak berhenti.
















Gembira wei..rasa seperti mahu guling2.
AKu kan tak mampu nak beli,jadi bila ada orang bagi rasa seperti mahu bergolek dengan pantas di atas jalan raya.
Aku tak tau pasal branded stuff ni..
tapi ada study sikit2lah,supaya tidak tertipu dengan yang Fake..
Sekarang sudah agak bijak untuk membezakannya..



















Terima kasih En.Tunang..saya sayang awak..tiba2..lain kali belikan lagi ye...sila belikan banyak2..huhuhuhuhuhu...
Mudah2han lepas ni banyaklah projek yang awak dapat,mudah2han lagi banyak awak derma duit dekat sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..saya kan kesayangan awak..hahahaha *sila lempang

No comments: