Sentuhlah saya

03 November 2010

Gerai Makan Paling Terbaik

Salam,

selamat sejahterlah hendaknya ke atas kamu semua,


Bagi Pembaca2 blog sekitar batu pahat dan negeri johor..ecececeh..
mari2 i mahu promote gerai jalanan yang terbaik...
see...aku amik gambar dari sudut hadapan *sebenarnya tengah kelaparan..
Pakcik ni paling terbaik dalam bab menyediakan kuah sambal kicap+kacang



Port dia available,tepi jalan je bawah pokok ngam2 bawah tiang elektrik,
menu special nasi goreng kampung yang kaw..
kalau dulu ada Tahu special,sekarang aku tak tahu ada lagi atau tak.
Harga memang sangat murah..huhuhuhuu..

Eh,bukan promote ye,
aku saja bagitau port minum petang aku dengan En.Tunang..
maka ada sebab kenapa aku gemuk.Jadi tak boleh salahkan aku,salahkan anak pakcik gerai ni yang masak.
sebab sedappppppp..sampaikan kitaorang asyik minum petang kat sini je..


Owh,kalau ada sapa2 nak cuba,sila ke TAMAN BUKIT PERDANA ye.
OWh untuk orang2 yang tak kisah makan kat gerai tepi jalan macam aku lah,
kepada yang kaki2 restaurant memang leh abaikan entry ni huhuhu lalala~


KAlau kau datang waktu pagi memang tak ada pa,
gerai pon main sorong2 je,
nak bukak baru dia sorong dari rumah...




Amacam sempoi?
Aku suka sebab open air..huhuhuuhu..
udara segar sangat..hahahaha..sangat tu tak lah tipu je..
menu lain seperti..











kue teow tomato
tempe+tahu goreng
keropok lekor+sambal kicap
MAcam2 lagilah...
kau percaya tak kalau aku kata Limau suam kat sini harganya 50sen je..
NAsi goreng kampung adalah RM2.50...










Lalalala~

No comments: