Sentuhlah saya

10 November 2010

Selera Macam Jin

Salam,

Hulalalaa...
Ahad lepas aku gi merayap sekajap dengan En.Tunang..
dalam erti kata lain 'dating'...
Sebelum masuk MBO,aku ayat dia ajak pergi Gulatis

Aku:Bang,teman pergi Gulatis jap,nak survey kain lace lah.
En.Tunang:kain yang awk berkenan sangat tu?kalau lalau bawah mall ni sampai nak tanggal kepala tengok?
Aku:hahahaa yelah..selama ni tengok je,kita gi tanya harga lah.KAlau murah boleh beli,kalau mahal kita blah je dr situ.


Dan2 dia terus tarik tangan aku masuk Gulatis,tempat pertama aku tuju opkos tempat diaorang sangkut kain tu kat patung kan..

Salesgirl:kak nak cari kain apa?
aku:owh..saya nak survey je.KAin lace berapa ye semeter?
Salesgirl:owh,yang ni Gucci LAce kak..

Aku dengar Gucci LAce je aku dah macam nak tari tangan En.Tunang keluar dari situ..
TApi Aku gagahkan diri jua untuk mendengar harga..

Salesgirl:dia ada banyak warna,semeter tak mahal sangat RM500 je..
Aku:hah! 500 je?
Salesgirl:*gelak2 tengok muka aku.Tak pe akak boleh buat ansuran,nanti kitaorang bookingkan untuk akak.

ngehehee..patutlah cantik dari jauh,dari dekat memang meletops rupanya semeter RM500,KAlau dah 2 meter? kau kira sendiri.Cancel i mahu tempah baju nikah.NAmpaknya aku beli baju nikah yang dah siap dan baju untuk letak atas dulang hantaran pun aku cari yang murah dan siap sahaja.

Aku terus ajak En.Tunang keluar dari situ.

En.Tunang:hahahaa
aku:apasal kau gelak2?
En.Tunang:Selera kau tuh macam jin tau tak,Yang kau suka semua mahal2.Pengsan aku nak melayan selera kau nih.Kalau lelaki tak da duit dah lama lari tau.
Aku:grrrrrrr..

Hampagas,ada patut dia cakap bakal bini dia macam tu..aku rasa mcam nak tarik bulu hidung dia je..gerammmmm


KEsimpulannya tunggulah sampai En.Tunang ada duit yang banyak,sampai dia rasa duit dia dah terlebih,dan sampai dia rasa berbaloi belikan aku baju yang mahal2 tuh..hahaha..sebab duit aku selalu je habis aku joli katak =p

No comments: