Sentuhlah saya

07 February 2011

Sakit....

Assalammualaikum.
selamat petang..

hulalalala...
aku di rumah kerana menghidap sejenis penyakit gelembung-gelembung air.
aloh kau panggil 'chickenpop'.betul.

Banyak seyh kat muka...
wa..wa...wa..wa...
cuba bayangkanlah,lagi 2 bulan lebih mahu kahwin.

sedih~

pedih+gatal+sakit..
hulalala x leh nak cakap.
banyak naik kat muka,aku rasa sedih sangat.
yelah mana tau tinggal parut.
nak kahwin ni..nak kahwin....

okey tak mahu sedih2...
alamak tesis tak buat lagi..mati..
ok2 jangan panik..sejuk...sejuk...

alhamdulillah barang hantaran hampir sempurna.
goodies mama aku yang settle,lantak pi dia mahu letak apa.
aku tak kisah.Tu memang job dia,karang kalau aku masuk campur buat gaduh je.

Jadi kurangkan tekanan masa nak kahwin ni.Banyakkan ketenangan,maka semua benda boleh buat dengan aman.

Dan perkhabaran terbaru,
mama aku nak mempelbagaikan goodies serta dia nak belikan aku baju nikah yang baru...
what the????happyyyyyy...yeay..maka banyaklah baju yang cantik2..
hahaha

kau hengat aku nak pening2?maaf aku dah bukan orang mcm tu.
tak kisah juga....sebab baju nikah yang aku minat berharga 4k++++++
=p

Kalau rezeki datang tak kan nak tolak.
duit mama aku biarlah janji dia senang hati.

Aku macam tak kisahkan?
hahaha..
aku dah cakap awal2...majlis aku simple kau...
simple bebenor.

Kalau tak percaya masa kau datang nanti soletip mulut siap2.
sebab aku x bagi kau kutuk aku.hahahaha
x lah aku x kejam macam tu pon.

peta untuk kad pon aku x lukis lagi.
selamba sungguh...

material untuk dress kat pak andam pon aku x intai lagi.
macam mana nak pergi kata tak sihat kan.

hulalalala..bila nak sihat ni...aku dah bosan kat rumah...bosan tahu tak...

petang ni en.tunang datang...
aku dah senaraikan apa yang perlu dia beli dan bawa...yeay~


ok mahu makan ubat dan tido.Bye.

*sebenarnya aku malu nak jumpa en.Tunang dengan rupa macam ni,tapi dia selamba je hari tu,x da buat riak terkejut atau nak lari.hahaha,Tapi hari ni aku dah macam tepung gomak,putih semacam tepek ubat kat muka =p

2 comments:

Lyn Yusoff said...

get well soon dear..
makan pantang tau..
kicap jgn mkn, nnti berparut

syazana said...

thank you kak lyn =)