Sentuhlah saya

12 February 2011

Gambar lama...kenangan lama =p

Assalammualaikum w.b.t

Selamat pagi...
malam tadi tak boleh nak tido..badan gatal-gatal...huarghhhhh...

Sebab tu aku bangun awal...hahaha pukul 9.30a.m awal sangat..memandangkan dapat cuti am dari solat..lagilah masyukkk aku membuta..hahaha..

Minggu ni sedih sikit,my best buddy akan mula menghijrahkan diri ke bangi,for good..dia nak cari kerja...tak lama mahu bertunang dan soon akan berkahwin..huhuhuhu...suka aku dengar..akhirnya Mat Tiarap (panggilan aku untuk tentera) telah berjaya memberikan tarikh untuk dia.

Phewww..akhirnya sorang-sorang juga aku di Batu Pahat ni.Tak ada kawan nak melepak.Hanya tinggal En.Tunang yang sedia dan sentiasa melayan kerenah x betul tunang beliau ini.

Eh...sebenarnya nak cerita benda lain =p

Dari tadi cuba untuk log in FB,tapi hampa...internet macam dodol...kena kacau x likat..ceh..perumpamaan apakah?

Nampak ada notify baru,rupa-rupanya ditag dengan gambar lama..gambar tahun 2002 masa form 5.

Aku malu nak tepek gambar tu kat sini,hahaha...hodoh seyh..muka suci tak suka =p.

Sebenarnya gambar tu mengingatkan aku pada kenangan lama-lama dulu..hahaha.

Gambar tu sebenarnya masa majlis sambutan hari raya kat sekolah.hahaha
Tengah hari tu aku tumpang rehat sekejap kat rumah sorang kawan ni,sebab petang tu ada dating dengan exboy aku.hahaha

See,kan aku cakap gambar lama ada kenangan lama.

Ingat-ingat kenangan lama?hati aku?
hahaha..
kalau kau kenal aku,kau tahu hati aku sekarang ni...kalau tak tak kan nak kahwin kan tak sampai 80 hari lagi..hahaha..

Sempoi meh...nama pun kenangan hahaha..

Kau boleh buang kenangan?
Dulu aku sangat tak suka nak ingat-ingat balik kenangan lama ni,buat menyakitkan hati je.
Hahaha..weh satu kebenaran kenangan buatkan kita lagi 'kuat' dari dulu okey.

Kadang-kadang,En.tunang risau kalau aku masih berhubungan dengan exboy2 aku..hahaha...dia takut kasih lama bercambah kembali.hahaha..

Tapi itu sebelum-sebelum nilah.La ni dia sangat percayakan aku,kau faham maksudnya?
maksudnya jangan khianati dia.dia bagi kepercayaan maksudnya dia yakin dengan hati aku.

Entry sebelum-sebelum ni kan aku dah cerita pasal ni gak.
cuma gambar yang kawan aku tag tu terlalu banyak kenangan rasanya...

Gambar dengan kawan2 lama..kalau kau tgk muka aku suci betul,
mesti tak percaya aku antara manusia yang nakal-nakal selalu cabut kelas dan ponteng skolah =p

Damn it...i miss my old days...
aku sangat rindu dengan kawan-kawan lama..bergelak ketawa tanpa memikirkan masa depan hahaha....

Sekarang masih ada kawan,cuma keadaannya berbeza sebab masing-masing dah ada hidup sendiri kan?

sekarang aku berfikir,ada ke kawan2 nak datang majlis aku nanti?
sebab ada beberapa orang yang akan dalam pantang,dijangka melahirkan anak tarikh aku bersanding nanti,clash dengan tarikh sedara-mara diaorang kahwin,kawan-kawan lain.*sigh

Kau nak datang majlis aku?
owh sedih tu belum tambah dengan mereka2 yang x dapat cuti lagi..sedih okey.

ops..jangan mengharap...jangan mengharap...apa pun jemput je lah kawan2..harap2 meriahlah nanti majlis sendiri..sebab bagi aku tak da apa yang buatkan aku happy selain nampak muka family members dan kawan-kawan..tu je.

apa ni emo pagi2..tak suka..suka je kan menyimpang..nilah kalau dah membebel..
Sebenarnya mood happy..hahaha..malam tadi walaupun demam..sanggup En.Tunang datang melepak sama-sama..atenya kesian kat tunang dia ni.Hahahaa..dengan hidung tersumbat,mata merah,suhu badan yang panas..kesian bakal suami aku...huahuahuahuahua.

okey dia janji kalau aku sihat dia nak bawak aku gi main snooker..lalala~
best..bawak aku gi makan-makan..lalala~

ok..bye =p

No comments: