Sentuhlah saya

15 February 2011

2 Bulan 14 hari

Assalammualaikum w.b.t

Buang tebiat taip entry maghrib2 nih,
setan berkeliaran banyak hahaha...

sekrang aku dah mula keliru..
memang pada aku nampak simple..
aku kena chickenpox je
tapi nasihat punyalah banyak.

Jangan mandilah,jangan itulah..
jangan inilah...huwaaaa...pening.
Tak tahu nak ikut nasihat mana satu.

Owh..
Tadi lepak2 dengan en.Tunang..haruslah meredakan segala yang tak stabil.
Sebenarnya dr hari ahad aku dok bertekak dengan dia.
aku kan jenis selagi dia tak mengaku salah,
selagi tu aku cari pasal...hahaha *gila

Tadi dia bawak aku pusing pekan,
beli ice cream...coklat..KFC twister..muahaha
melayan kempunan aku.

Lepas tu lepak Kat Pantai...

Aku:Erm..tau tak dah tak lama nak kahwin ni.

En.Tunang:tahu,lagi 2 bulan 14 hari.

Aku:eh,awk kira ke?

En.Tunang:Awk ingat saya tak teruja ke?dah nak kahwin,nak dapat bini pulak tu...lalalala~

aku:ceh..gatal ye kamu.

En.Tunang:Hahaha,haruslah teruja.Saya jeles tengok kawan2 yang dah ada isteri.

Aku:Ye..doa2lah semoga semuanya berjalan lancar =)

Wallah...siap kira hari lagi..
kau tengok excitednya bagaikan apa.
Tapi peninglah banyak duit keluar.

Fuhh..fuhh
kalau takpercaya cuba kau fikir...
kita rancang sikit punya lama..
research bagai..
untuk majlis yang hanya 1 @ 2 hari..
kan?

Tapi sebab kita ni inginkan kesempurnaan dan kenangan..
maka buat juga semampunya..
hehehe..

ok dah melalut nak solat maghrib..

isk...isk...
2 bulan 14 hari lagi..

No comments: