Sentuhlah saya

10 February 2011

Phewww akhirnya =)

Assalammualaikum w. b .t


walaupun aku agak lembab dalam menyiapkan tesis,tapi aku agak rajin membuta hahaha...
ok...minggu lepas aku dah dapat barang hantaran yang terakhir.Tak adalah yang akhir,yang sebelum akhir kot.

Tapi tak adalah nak pening sangat lepas ni,tinggal fikir pasal majlis dan tesis.owh tesis lagi...usaha along....

Kan zaman dah moden nak shopping pun hujung jari je,
tapi kalau hujung jari tak ada duit jangan bermimpi ye kawan2...



aku ni nak kahwin terkial-kial berjimat cermat,handbag pun dah berzaman tak berganti.esok lepas kahwin pakai je lah handbag hantaran tu..hahahaha.







Barang apakah di atas?muahaha..rahsia...tunggu aku kahwin nanti aku kasi tepek gambar ye...tapi la ni nak mencari rezeki dalam alam maya jap.bubye...eh...sapa-sapa nak kurus sila email aku,tapi sila baca iklan melekat kat blog aku ni dulu.

No comments: