Sentuhlah saya

19 February 2011

Perancangan seterusnya =)

Assalammualaikum w.b.t

Selamat sejahtera ke atas kamu =)

Hehehe...smiling for few minutes

Hehehe..i keep asking him about my future...what to do..i'm jobless...have no money..

Only smiling and answer my question like this..

'Sabar,rezeki tu ada cuma belum nak dapat je.Usaha lebih lagi,minta dengan Allah supaya segala urusan dipermudahkan.'

Aku ada bagi beberapa cadangan kepada En.Tunang tetapi belum sediakan proposal yang sepatutnya.

Lambat atau cepat aku mesti laksanakan juga.Kalau itu adalah masa depan tak salah aku mencuba sebab bukan senang nak senang. =)

Hehehehe..sebelum ni dia selalu membangkang but now..rasanya dia dah faham apa kehendak hati aku..

Aku harap kau pon sama doakan yang terbaik untuk segala perancangan aku.

Hehehehehe...

Mama pun merestui segala perjalanan aku..apa yang lebih penting adalah ilmu dan keyakinan.

Fokus...fokus...fokus...insyaallah..pemikiran yang positif akan hasilkan keputusan yang positif..hehehe

Ok..mari habiskan belajar dan teruskan sesuatu yang lain...aku dah penat asyik mengadap study yang tak habis ni..hahahaha =p


Semoga segala urusan aku dipermudahkan,walaupun perancangan ini akan mengambil masa yang agak panjang.

No comments: