Sentuhlah saya

08 February 2011

Bantal busuk kesayangan (^-^)

assalammualaikum....
selamat tengah hari.

Hari ni aku bingung juga.
sebab dapat banyak spekulasi pasal chickenpop.
Chickenpop @ chickenpox @ chickenpork
owh yang last tu x mungkin...hehehehe

la ni aku sapu ubat je memanjang,
pil2 bagai dah habis aku telan.

aku redha je,dengan harapan kat muka tak da parut yang wujud.
Nak buat macam mana dah nak sakit,bukan aku yang mintak.
aku anggap ni dugaan sebelum berkahwin.
Tak pe,aku selalu motivasikan diri bila tengah melalui keadaan 'sukar'
"Allah sayangkan aku."

Tengah2 duduk berangan aku teringat dekat seorang kawan rapat yang sangat2 aku sayang.
*antara mereka2 yang aku sayanglah ni


present my bantal kesayangan....Hajiyah Zain a.k.a Gyah

Owh,dia yang pakai skirt labuh tu ye.
Yang pakai tak semenggah tu aku.






Atenya jadi hantu raya di malam tahun baru,
berdiri plak atas tapak surau....





Shitttt...i miss this moment.
rindu sangat dengan perempuan ini.
kenapa bantal kesayangan?
hanya Gyah yang tahu.




Antara manusia pemegang rahsia aku terbesar...hahahaha
kalau aku jadi artis confirm paparazi kejar dia kan.
*perasan...kan dah cakap KALAU aku jadi artis.





hahahahahaha =p
Sekarang nak keluar2 dah x boleh pakai macam ni lagi,
kalau tak kena jeling dengan En.tunang.
Duluuuuuuuuuuuu dia tak kisah,sekarang dia kisah.
Yolah sebab dah nak kahwin kan,
dia kata esok dah kahwin bukan tak leh pakai...
lagi seksi dr ni pun dia bagi....tapi dengan dia je lah...
huahuahuahuahahahahaahahahaha...





Eh kadang2 ada gak pakai yang singkat2....
dia ok je,tapi bergantung dengan keadaan,
tak kan kenduri kahwin nak pakai skirt ye x?
hahahaha...





okey...bye...nak layan perasaan jap.
rindunya kat Gyah.. =(

No comments: