Sentuhlah saya

29 October 2010

Tag dari HUsna Kesayangan =)

Salam...
oleh kerana minggu ni aku asyik mencarut je..salah seorang dari kesayangan-kesayangan aku telah tag....siap pesan suruh buat..mentang2 mood aku macam harem..haha

Ye Husna aku buatlah ni...



(1)Apakah yang anda lakukan jika anda marah?

Tak banyak yang aku boleh buat masa aku marah,biasanya emosi tengah macam haram aku akan membebel+mencarut2 sampai puas.Tapi kalau marah yang terlampau sangat sampai dada aku sakit biasanya aku akan menangis,menangis sambil tekup muka kat bantal lepas tu jerit..hahaha tak da sesiapa dengar kan?

Kalau marah aku tak tahap dewa macam tu aku akan mencarut kat blog,tak pun aku akan keluar pergi makan2,bila dah lega balik rumah aku bantai membuta.

TApi sekarang kalau cari pasal dengan aku memang silap besar,masa tu gak aku balas balik,kalau kau dah macam sial aku lagi sial dari kau..haha mcam gitu..boleh?

Tapi aku akan behave kalau tunang aku slowtalk kat aku nih...see..=)


(2)Kalau anda terkejut boleh tak buat anda marah

YEss..memang aku akan marah kalau terkejut...biasanyalah.Lebih2 lagi kalau tengah memandu.Serius aku macam nak sepak keluar je kalau ada yang tb2 jerkah aku macam...'eh..slow2..long depan ada kereta'..Tiba2 okey..

Dulu aku pernah bawak sorang member ni,aku drive dan beberapa lagi berfungsi sebagai penumpang termasuk dia,aku tak tau apa masalah jiwa dia tengah frust gamaknya,boleh aku tengah drive tu dia tb2 menjerit..kepala hotaklah..nasib baik aku tak terbabas masuk Tasik..kebetulan kejadian berhampiran dengan tasik..kalau dah selamat aku dengan kancil aku terhumban dalam tu..hahaha =p


(3)Lama tak anda marah?

Tak.....


(4)Apa yang anda buat untuk hilangkan marah?

Makan+tido+merayap+shopping..heaven~

(5)Selalu tak anda buat orang marah..

Tak...


TApi selalu jugak buat En.Tunang marah. =p

(6)Kerap tak anda marah?

Bergantung pada emosi dan situasi..tapi aku memang panas baran tak percaya tanya orang2 sekeliling.

Siapa yang anda nak Tag?kalau diaorang tak buat anda marah tak?

#my bebeh..Syira
#my kakak in blog Kak Lyn
#Ibu anggun Lilly Lotus


kalau korang yang lain nak buat pun sila2.Aku kadang2 bab tag ni lembap sikit..haha..
Oi..cayang aku dah buat Tag kau nih. =)

2 comments:

lalink7 said...

ye...yeeeee...aku dah baca...loh siapa la tue yang tetibe menjerit lam kete ko tue..nasib baik xmasuk tasik ye kancil chomel tuee..hehe

gud2 xmarah lama2...heheh =))
aku pun selalu wat 'si dia' marah..haahhaha..gimme 5..ahakz..

syazana said...

lalink7:huhuhu...cerita lama.Yup aku marah memang tak lama tapi bergantung pada situasi kadang2 baran tak leh nak kontrol..

gimme 10..hakhak