Sentuhlah saya

02 October 2010

Sambung cerita lepas....

Salam,
Selamat pagi..
tengah memanaskan minda untuk menjana idea memperbaiki tesis aku.
Kau kalau baca blog aku jangan gelakkan aku ye?
aku tengah memperbaiki sistem berbahasa aku ni.
Cuba menggunakan ayat penuh tanpa singkatan perkataan..
fuhhhhh..sakit otak juga untuk menjadikan blog aku ni cantik dari segi bahasa =p

Kau ingat entry aku yang lepas 'kembara kami'
okey hari ni baru mahu keluarkan sambungannya..hahaha
raya dah nak habis baru nak update cerita basi..
sila2 baca dan jangan muntah =p


Cuba kau bayangkan macam mana aku nak membeli-belah kalau naik motor dan hanya bawak beg ini?
Maka kau akan nampak muka redha kami seperti ini,walaupun kecewa tidak boleh membeli apa2 masa itu aku senyum juga sebab En.Tunang kata 'tak apalah sayang,hari Rabu nanti kita datang sini lagi'..wahhhhh
harus meleret2 bagai kan?

Menu untuk berbuka hari tu..
ialah...steamboat....
atas ni apa yang aku suka makan kalau layan steamboat (^_^)






Sebenarnya ni majlis berbuka mereka,
tapi En.Tunang tetap nak bawa aku sebab aku tunang dia..boleh terima..
orang lain semua single..
tak adalah seingle tapi tak bawa pasangan masing2 cuma aku je sorang perempuan yang mengikuti acara diaorang ni..
Ada aku kisah?
tak lah,dah biasa jadi satu2nya wanita dalam kalangan mereka..
Lagipun aku ni kan tersangatlah kuat cemburu,
jadi En.Tunang memang tak akan tinggalkan aku kecuali melibatkan urusan2 kerja itu pun bergantung pada situasi..
oklah,aku rasa otak aku dah cukup panas,nak buat kerja..
bye =)




No comments: