Sentuhlah saya

31 October 2010

Kesayangan-kesayangan

Salam,
Selamat pagi..
alhamdulillah aku masih bernafas..
owh..makin hari aku belajar untuk mensyukuri nikmat tuhan.

aku nak tepek gambar2 lama nih,
sudah bau pekasam tapi masih nak cerita.
it's all about my birthday on 16 october =)

Jangan muntah purple...
macam biasa aku akan celebrate dengan lelaki ini..... =)

abaikan muka comot =p
Sebenarnya tak da celebrate tempat istimewa bagai,dia bawak aku pergi Secret Recipe je.Tak ada dinner2 di Hotel seperti tahun2 lepas.TApi gambar kat atas ni supper time,makan kat SR pukul 8 malam,MC'd pukul 12.30 tengah malam.Rasa mcm membazir pulak habis duit makan kat hotel,lagipun kat Batu Pahat ni Hotel tak macam kat KL nun..ada Shang Ri La,Vistana,Prince,Concorde.Kalau ada rasanya memang bertukar2 tiap2 tahun =p.Tapi yang penting En.Tunang Ingat...dia bagi aku pilihan mahu order kek sendiri atau dia belikan.
Kalau dia belikan confirm SR again...muak..tiap2 tahun,tak besday pon dia belikan gak.Jadi aku decide mahu order yang biasa2 je,aku cari owner blog yang paling dekat dengan aku, jadi aku pergi sini .


!6 oktober sebenarnya kitaorang tak leh nak dating sebaliknya En.Tunang kena datang rumah atuk,rewang.Mak iza buat Majlis Aqiqah anak kecik dia Danish Rayyan.Owh atas ni Dania Erisha,kenit2 kesayangan.
Kepala dia berbungkus.Dia yang mintak dan aku yang ajar,sebab aku yang mandikan dia... =)


Damia Qistina + Dania Erisha

MEmang patut tulis i love dad,sebab sikit cari bapak dia =)

Kenit2 kesayangan (^_^)

Owh..hehehe *blush tiba2..bunga dari en.tunang..hadiah..rahsia.Sebelum ni dah di bawa shopping sakan masa raya banyak yang dapat hadiah dalam pakej beraya,next gift aku nak letak atas dulang hantaran.Tak pe jangan tamak,boleh jimatkan duit dia..ye tak bang?
Tapi masa ni ada salah seorang makcik aku tanya,'i bunga je?'
banyak kali dia tanya,apa pun yang aku bg jawapan dia macam tak terima.Bila aku kata hadiah yang akan datang letak atas dulang hantaran,dia jawab.'hantaran tu lain,hadiah lain'..
uiks dia macam nak tahu En.Tunang ni kaya ke tak,kalau tak kaya kena kutuk kaw2.
Aku ni bukan kisah sangat,kau bagi aku terima.KAu tak bagi pon aku mintak gak dan kau memang akan bagi.
Sekali kalau aku mintak iPhone jam tu gak aku boleh dapat.Bukan tak tau mamat tu jenis cermat,menyimpan wooooo.Hah sekali i tunjuk hadiah yang dia bagi terdiam okey makcik aku...total je boleh buat orang putus nyawa.Memang tunang i tu tak ada duit..hahaha pada dasarnya..memang dalam kocek sikit sangat tapi dalam bank..banyakkkkkkkkkkkk......mana aku tau,i terpaksa mengintip....=p
Lagipun jenis tunang aku nih,dia tak suka orang mintak2,dia ada hati sendiri jadi dia tau nak bagi atau tak.seems like my laptop,tb2 je dia belikan..kau rasa?jadi kalau dia tak bagi aku hadiah masa birthday pon...i tak kisah.. =p sebab bila2 masa i boleh dapat *berlagak nak mampos..sila lempang.Nak menunjuk nak buat apa?apa yang aku dapat.TApi bila orang suka menyibuk2 lagi2 keluarga sendiri memang aku bagi tegak2,sampai kau terdiam.Anak kau ada dapat ke?tak ada kan????hahaha.Sebenarnya dia nak bandingkan antara aku dengan anak dia siapa yang hidup mewah,apa yang aku dapat.Tak faham okey..tak faham???manusia kan,tak boleh orang lebih dari dia...
Lagi satu,dia tunggu je masa aku nikah nanti.dia memang nak tengok apa hantaran yang En.Tunang bagi aku,erm..aku jenis biasa2 je.Sebab aku dah jemu dia buruk2kan En.Tunang kat semua orang.En.tunang lagiiiiii banyak sabar... =p







No comments: