Sentuhlah saya

11 April 2010

Rindu saya :-p

Salam,
selamat tengah hari...
rasa macam lama je tak update...
maaf lah ye aku sibuk memanjang.





nak mula dari mana?
okey...kita mula dari hari rabu...







Rabu 7 April 2010:


Mama call suruh aku balik JB petang tu gak,sebab?
dia nak aku jadi Guru Ganti kat sekolah dia.
Ada cikgu baru bersalin isnin lepas.
mula-mula aku macam berat,ingat nak balik hari khamis.
Bila mama dah asyik call tiap-tiap setengah jam,aku dah naik rimas...
mandi + siap-siap=terus cabut balik JB.







Khamis 8 April 2010:


Mama suruh aku bangun awal ikut dia pergi sekolah dan isi borang guru ganti.
Tanpa banyak soal aku ikut je bon... mama gi sekolah.
balik rumah,isi borang mandi dan siap-siap,amik mama terus pergi PPD JB.
Alhamdulillah semua urusan hari tu dipermudahkan.
Balik dari PPD terus lapor diri kat SMK TAMAN UNIVERSITI.


Jumaat 9 april 2010:

Hari pertama sebagai guru.
Phew....kena ajar BM untuk PMR dan SeJarah untuk Form 4...*sigh
setakat kelas tak exam tahun ni aku ok lah lagi...
memang 2 bulan ni sekejap tapi aku nak kena study balik..
kena study...kena study..kena study...bolehkah?..yang penting aku kena ikhlaskan hati menyampaikan ilmu.


Sabtu 10 April 2010:

Happy Birthday to my best buddy ....
hari ni aku pergi exam khas SPA
aku dah muntah hijau...buweeeeek.....
aji gila...427 soalan untuk 1 jam....
pas tu untuk esei BI aku hentam sesaja...nasib ler kan..
ayah aku suruh majukan diri untuk BI tapi aku ni kedegilan ya amat...
aku leh jawab ngan ayah aku,aku tak mau belajar BI...hahaha2
aku tau penting tapi aku yang tak nak....



Habis da cerita sampai semalam...
besok aku cerita pasal hari ni pulak ye...
aku nak review gambar je.





My new Selipar jepun....Thanks En.Bf kerana menyumbangkan duit anda

Khamis lepas lepak rumah budak-budak kenit,inilah hasil di petang hari...


Melayan si kenit-kenit makan.....
miss both off them so much...




No comments: