Sentuhlah saya

23 April 2010

Penattttttttttt....

Salam,
selamat tengah hari semua...
aku kalau ada peluang nak jerit je kuat2...
aku penatttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt


penat kenapa?

Aku penat nak memikir...
kerana?

hari2 kena berfikir..hahaha2 gilo

banyak benda yang merunsingkan hati.
aku ajar 3 kelas PMR

masalah aku sekarang camana nak pandaikan budak2 ni,
PMR bulan 9,sekarang bulan 4 tapi keputusan ujian diaorang sangattttttttttt teruk.
wah...benci....
susah hati aku memikirkan.

sakit mata tengok dakwat merah memanjang.
lepas ni memang padanlah muka budak2 ni aku dah setting macam2 soalan untuk diaorang.
hahahaha2 dengarlah cikgu korang gelak syaiton..

aku tak kira,sampai aku habis kontrak diaorang mesti dah pandai buat karangan.

camana aku tak sakit jiwa,markah karangan majoriti bawah 40% okey...
adoi...adoi...adoi...*sambil picit kepala.

tiap2 hari bangun pagi aku mesti fikir camana nak pandaikan anak2 orang ni,mesti ikhlaskan hati mengajar dan paling penting aku nak kena study balik apa yang format2 exam PMR sekarang ni.*sigh

jadi adalah adil aku dan mereka berasa penat...padanlah muka kami hohohoho
sepanjang kerja ni,aku tak makan pun dari pagi sampai lah pukul 2 petang.Balik rumah baru melantak,tu pun kalau sempat,ada tanggung jawab lain nak kena buat...kena kemas rumah dan basuh baju okey.Tak kan nak suruh mama aku buat pulak,apa guna ada anak.

dan antara perkara yang memenatkan ialah BERGADUH dengan En.Bf...huwaaaaaa
benciiiiiii
kenapalah dia selalu naik angin je ni,tak suka betul.
tanya sikit kena marah,bila merajuk pun kena marah,tak merajuk pun kena marah.
sapa yang SAKIT sekarang ni,dia ke aku?


kesimpulannya aku dah malas nak call atau sms.
gasaklah kau,
hati aku tengah panas,malas aku nak cakap banyak.

Hati sakit,
Kepala sakit,
Jiwa sakit,
otak sakit.....


Jadi untuk menghilangkan rasa penat adalah patut kita ENJOY......


owh... tak boleh nak enjoy,
besok ada sekolah ganti untuk hari raya *sigh

No comments: