Sentuhlah saya

23 April 2010

Dunia punya hal

Salam,
selamat malam...
mata dah ngantuk,besok keja.

Sejak kebelakangan ni,
aku dah malas nak lompat2 blog...
kenapa?

aku ingatkan kat dunia realiti je masalah,
rupanya kat alam maya pun sama gak.

Dipendekkan sikit...
selalunya aku lebih suka jadi SILENT READER,
yang tak meninggalkan jejak persinggahan.
KEnapa?
kerana aku lebih suka membaca dan ketawa.
bukan maksud ketawakan blog orang lain,
ketawakan dengan cara tulisan diaorang yang sempoi dan selamba,
dari kusut2 kepala leh gelak gila2.

Dan yang paling tak best bila masuk blog2 yang,
ntah kenapa ye...
boleh jadi sesi mengumpat pulak dalam komen.

erm...
kesannya pada aku lah.
kenapa aku?
sebabnya aku dah malas nak tengok blog2 yang macam tu.
kadang2 ada yang tengah2 mengumpat dalam blog,
aku tau sapa yang diumpatkan...
dan kadang2 blog yang diaorang mengumpat tu,
blogger yang aku suka baca tulisannya...
jadi?

tak ada apa2...
tak effect pun kat aku.
cuma aku tak berapa suka lah.
Kalau tak suka kau buat tak tau je.
maksudnya selagi dia tak kacau duit kita dan ganggu hidup kita.
dan kita tak bagi dia makan pun..
betul?

Dalam blog ni biasanya aku akan bgtau apa yang berlaku pada kau @ aku akan marah2 benda2 yang aku tak suka...

bagi aku blog adalah platform untuk luahkan perasaan dan bukan mengumpat..okey? setuju dengan kenyataan aku?

boleh je nak luah rasa tak puas hati tapi bertapis dan ada gaya bahasa yang sesuai.
supaya tak terjadinya acara bergaduh.


Yelah,kita dalam dunia maya ni nak berbaik...dan menjadikan hubungan kita realiti.
okey aku dah merepek..
sebab banyak baca blog orang yang tengah mengumpat..hehehe..
i dapat saham gak okey sebab baca.


hahaha..bongok je lah kan..
gasak ler korang nak mengumpat ke apa..
janji jangan kacau orang lain,
tapi yang tak bestnya ramai batu api...huhuhuhu
kenapa3?

tak pe lah sempena malam2 buta ni..
apa kata kita baikan je apa yang aku merepekkan ni...
aku pon tengah menjadi manusia yang tak nak kisahkan orang lain...

No comments: