Sentuhlah saya

07 April 2010

I LOVE F1

Salam,
selamat tengah hari...
hari ni malas nak study walaupun exam dah dekat...

hahaha~
masih dalam mood F1..
muahahaha...motip~

hari ni aku nak share pasal aktiviti hujung minggu hari tu..
memang superb dan hebat..
sesungguhnya aku dah jatuh cinta dengan sukan F1 ni.

sanggup aku berpanas sampai hitam ni semata-mata kerana,
Michael Schumacher,Jenson Button,Lewis Hamilton dan lain-lain...
sangat...sangat...sangat..hebat....


Ni semua pengaruh En.Bf sebab ajar aku pasal F1...lagi satu Bola sepak...
padan muka En.Bf gak sebab kena belanja aku tengok F1...
la ni yang tak tercapai lagi nak tengok Team bola sepak kesayangan dia 'Chelsea' main secara 'LIVE'...

Insyaallah ye En.Bf,
sama-samalah kita berusaha merealisasikannya...



Gate MAsuk..lalalala...masa ni tiket nak kena scan dulu
Love my Bf,sanggup bagi topi kat aku dan dia pakai kain napkin tu je...hahahaha~

Amacam boleh jadi model tak..hahaha~berat badan je dah failed.

Tu lah keta yang Michael Schumacher pandu...tak tau kenapa tiba-tiba je dia berhenti.
HAh yang naik motor tulah Michael Schumacher,dia dok kat belakang....siap lambai-lambai lagi.
Kebetulan dan rezeki kami agaknya,
Michael Schumacher berhentikan keta dia betul-betul depan kitaorng,
tak dalah betul-betul depan,
yang penting aku dah nampak dia secara LIVE...suke~
eleh mesti korang kata,apalah minah ni poyo kan?kan?
tak pun kau dah muntah hijau..
tapi aku cuma nak cakap best gila sukan F1 ni,
memang harga tiket mahal,
tapi kalau kau student ada kelebihannya.
Macam aku, beli tiket pakai student card,
jadi harga tiket RM500,aku kena bayar RM150 je..
musim ni last lah dapat beli guna student card,
musim depan da kena simpan duit dari sekarang *sigh...
Satu student card hanya untuk satu tiket,
tapi musim ni dah ketat sket..
Dua-dua tiket yang aku beli,dia ada tulis nama aku kat atas tuh...
kalau apa-apa jadi aku yang bertanggung jawab.
owh..dua kan?
satu lagi aku mintak tolong gyah,dia pakai student card dia untuk tiket En.Bf.
Kau nak masuk tu sepatutnya dia akan cek student card kau,
tapi dia cuma scan je tiket kau,sebabnya takut kau beli tiket palsu...
sebab tu kena scan...
itu yang dia tulis nama si pembeli kat tiket-tiket tuh..
hah paham tak?
okey,tak paham tak pe....musim depan kau cuba pergi beli...
tu pun kalau kau berminat...
setakat ni aku baru je pergi tiga kali...
tiga tahun berturut-turut.termasuk tahun ni...
Insyaallah,kalau ada rezeki musim depan dapat lagi pergi...
kerja...oooooo..kerja....hahahaha~
tiba-tiba menyeru kerja pulak kan?....
okey nanti kalau rajin aku update lagi yo!





2 comments:

lily lotus said...

comelnya schumacher naik motor! keta dia ada teknikal problemkan

syazana said...

Hehehe2...
memang comel pun,mat salleh naik motor kapcai.Yup! tu yang bila dia rasa tak ok je, terus stop.