Sentuhlah saya

23 May 2011

Mengandung

Assalammualaikum w.b.t

selamat pagi malaysia.
En.suami suruh aku surf internet pasal nak tengok projek.Tapi bini dia surf internet sebab nak update belog.

Nasiblah aku tak mengantuk pagi ni..senyumm...hahaha..
Tajuk entry macam nak gempak tapi tak da apa pun..lalala~

Jumaat haritu En.suami keluar jumpa client..
Dia balik terus dia bagi aku hadiah..

Aku:erk..cd apa ni bang?

En.suami:cuba belek..tengok tajuk tuh..

Aku:'Amalan Semasa Mengandung?'

En.suami:abang saja je beli,tadi ada budak jual.Tengok bermanfaat je abang beli lah.

Aku:erk..tapi kan belum ada 'isi'?awal sangat tak beli.

En.suami:tak salahkan beli 'ilmu',nanti kalau dah pregnant,bukaklah tengok.Ni tak pregnant lagi pun sayang boleh tengok gak.

Aku:owh..ok2..nanti sayang tengok.

En.suami:Owh..kalau cartoon laju je kau layan ye,aku suruh tengok cd Doa..nanti2..biasa ni..hahaha

Aku:erk..hahaha..yelah nanti orang bukak.

See...excited kan dia?hohoho..setakat hari ni belum ada rezeki.aku tak mengharap.Cuma kami berusaha dan berdoa meminta rezeki daripadanya.Kalau awal alhamdulillah,kalau lewat mesti ada jalan cerita darinya.

Tengok aku dah kahwin ni,otak aku ada normal sikit..hahaha...
Ok..aku nak membantu en.suami mencari sesuap nasi..nanti sambung bye...

P/S:entry semata2 sebab bosan..aku nak buat tesis tapi malas...hohoho

No comments: