Sentuhlah saya

12 May 2011

Emosi tak stabil

Assalammualaikum w.b.t
selamat pagi malaysia.


Pheww...aku rasa otak aku tengah senoneng ni.
entah kenapa,emosi macam haremmmmmm..
asyik nak merajuk bagai..sikit2 nak jadi Neng yatimah..
Aduhai..pening kepala En.Suami.
Buat apa pun semua serba tak kena.

Sampaikan dia dok tanya aku

"kenapa ni yang,semua abang buat salah?peninglah kepala abang."

Hohohoho..
baru kau tahu menjaga aku adalah rumit.
sebab tu bapak aku berat je nak lepaskan aku kat kau bang hahaha.. :p

ok..motip yang tak bermoral.
aku rasa ni semua sebab period pain.Ok tak boleh nak salahkan period.alahai entahlah.kenapa mental aku serabai sangat ni.

Agak2 banyak tak dosa aku kat laki aku.hahaha..malam tadi dah mintak maaf.
Mungkin aku tengah kusut kot.sebab nak sambung buat tesis balik.Huwawawawa..
malasnya *pengsan :p

asal nak study je malas..asal malas je nak study..hahaha sila lempang diri sendiri.

Tadi pagi masing2 bangun lambat.malam tadi dia janji nak bawak aku gi breakfast kat kedai lain.Sekali dah siap2 nak keluar dia kata breakfast kat kedai yang dekat dalam taman je.Mak sentap noks.Aku terus cakap 'tak payahlah bang,sayang makan roti je.'

Laki aku plak terdiam.aku kalau kau dah janji lepas tu kau tak tunaikan..hahahaharapanlah nampak muncung aku.

Muahaha..En.suami terus menghulurkan duit untuk isterinya membeli roti *nanges..hahahaha

Tapi sambil2 hulur dia, "sorry yang"..
aku kan ngok ngek kepala kemek...terus je blah,tak cakap apa.sebab kalau aku dah sejuk aku oklah.marah sekejap je.dari aku cakap benda bukan2 kat laki aku,baik aku blah.karang tambah2 dosa je.

Ok lah aku tengah cr feeling nak sambung study.Aku dah malas weh.entah aku rasa macam boring je study.Laki aku dah bebel2 je.Mama aku pun asyik tanya bila nak naik upm lagi.alahai..yeyeyeye...saya akan siapkan tahun ini juga :p


abaikan entry pompuan tengah mental ni.

No comments: