Sentuhlah saya

06 May 2011

Demam :')

Assalammualaikum w.b.t

selamat petang wahai pembaca...
*hiks gedik..hahahaha

Aku sebenarnya tak da point pun nak update hari ni.Kemalasan melanda.sebab aku tak berapa nak sihat.BAdan sakit-sakit....bukan sebab malam tadi malam jumaat ye..tetttt..hahahaha
*18sx...

Pheww...mungkin ini demam kepenatan kot.kau bayangkanlah,dah seminggu majlis berlalu tapi penat tak hilang-hilang lagi.Gila gabanlah semalam aku terbongkang lepas maghrib.Aku memang tak sedar apa-apa sampailah pukul 7.30 pagi tadi.Tu pon mak mertua ketuk pintu bilik kejut bangun pergi kerja.

Semalam lepas je salam laki aku,terus tanggalkan telekung merangkak naik katil.serius dah macam hantu ju on.HAhahaha..laki aku siap panggil-panggil lipat telekung pun aku dah tak heran.

TEngok aku dah melepek atas katil laju-laju dia naik katil rasa dahi aku.Tak panas pun,cuma entah kenapa aku rasa kepala aku berdenyut-denyut tambah lagi rasa nak muntah.Sakit kepala tahap dewa siot.Jadi satu kerja laki aku picitkan kepala.Mak mertua aku ajak makan pun aku dah tak larat nak bangun.Dia siap masakkan macaroni sup.Huhuhuhu..maaflah mak...dah gelap pandangan malam tadi.

Muahahaha...jadi kerja laki aku kena jaga aku sepanjang malam.BAnyak kali dia ajak aku pergi klinik,kau bayangkan kalau nak angkat jari pon dah tak larat lagi nak tukar seluar pergi klinik.Harapan je lah.Aku cuma sedar masa laki aku selimutkan aku je.Lain selamat sampai London.Hahahaha.


Semalam sepatutnya kitaorang pergi ke rumah kakak-kakak ipar aku,memandangkan aku dah flat sampai tak sedar diri maka segala plan cancel.Malam ni harap-harap aku sihatlah.Sebab nak menghantar kawan baik En.Suami bernikah di masjid.Maka malam ni bolehlah i ulang tayang pakai baju nikah lagi sekali.hahahahaa..gedik siot.Laki aku ok je.Layankan~


Aku tak tahu nak cerita apa dengan kau,sebab rutin aku tak da lah berubah terus.MAsih macam biasa,bezanya kerja bertambah.Nak cerita pasal memasak,memang tak lah kan.

Pssstt..aku tengah usha En.suami belikan aku set berus mekap @ sunblock ni.hahahaha.
Duit lagi.Tulah..aku ni banyak sangat keperluan yang tak perlu.Tapi tak pe,tak penting lagi tu.HAhahaha.

Ohh...cepatlah sihat.Aku banyak kerja nak buat ni.Banyak benda masih tergendala.Rasa macam nak pitams....

Tadi pagi En.Suami asyik call je tanya dah ok belum,nak ajak pergi klinik.Alahai bang,bini awak ni penat terlebih,kalau ajak berjalan ke,pergi shopping ke,confirm sihat.wakakakakaka.

Oklah.Terima kasih sebab layan perempuan sengal di petang hari.Sekian terima kasih.

No comments: