Sentuhlah saya

26 September 2011

Bird Nest

Assalammualaikum w.b.t
Selamat pagi dunia..hehehehe

Suara macam ceria..memang ceria pun...

lalalala~

eh..aku pun banyak masalah gak cuma masa mengandung ni aku malas nak fikir segala hal,buat sakit otak.Serius weyh masalah aku lagi berat lalala~

Entry sebelum ni aku ada up pasal sarang burung kan.Hah ni aku tepek gambar kotak sarang burung yang aku beli.En.suami teliti ok,siap nak tengok cop halal dan sirim bagai.

Alhamdulillah ada yang halal,yolah nak bagi anak isteri makan karang kalau tak halal sapa nak menjawab kat akhirat esok betul?





hah ni gambar kotaknya.Aku minum ni pun sebab MIL sibuk suruh cuba,dia kata bagus untuk kulit baby.








Tapi sedap kau rasanya,satu botol untuk sehari.ikut tekak aku nak teguk berbotol2.Harga RM98.00 untuk 6 botol.Banyak brand kau carilah kat kedai ubat cina.Ada yang mahal sket tapi ada campur herba.








Aku amik yang biasa sarang burung+gula batu.Sebab kalau amik yang herba En.suami takut ada apa2 kesan pada baby plak.Ye..suami aku kan prihatin :)







Susu pun aku tukar Anmum materna perisa coklat.ohoho..sedap kau..lagi sedap kalau suami aku yang bancuhkan.hahahaha.nak harap aku bancuh sendiri.besok malam je lah ye.lalalala~








Eh,mengandung ni kan aku suka makan yang pedas2 lah.*tiba2 risau erk....








No comments: