Sentuhlah saya

28 June 2011

Dating ;)

Assalammualaikum w.b.t,


hohoho...


lama aku peram gambar ni dah nak berkulat baru kasi tepek kat blog.





tajuk tiada kena mengena,sebab rasa macam hari-hari je dating hahahaha :p


awal JUN hari tu aku dan En.suami pergi memenuhi undangan majlis perkahwinan kawan sepermainan beliau di KKBN Pontian masa zaman muda-muda dulu...


*la ni suami aku dah tua dah 26 tahun lalala~








Balik dari majlis,dengan mengada-ngadanya aku ajak dia merayap ke sunway Pyramid..dengan alasan nak mencari makanan yang sedap-sedap..hasilnya adalah seperti yang dibawah.


*tips nak makan sedap adalah buat muka kesian dan beria-ia..hahaha






Ke Bubba Gump Shrimp lah kita :p







Muka wanita yang puas hati dapat memujuk si suami :p



si suami terjebak dengan perangai tak senonoh si isteri :p




sebagai selingan semasa kelaparan :)




Yeay...hehehe hidangan yang pertama :D




Hidangan yang kedua....



Yang ketiga tak sempat snap sebab dah kebulur :p





Diakhiri dengan muncung En.suami,owh dia mengada nak muncung-muncung ni,dia kata pompuan sekarang kalau bergambar asyiklah bermuncung jadi dia pon nak jugak.Hahahaha...kami makan terlalu banyak sampai terdampar kekenyangan hohoho terpaksa menapau makanan yang tak habis akibat ketamakan si isteri.



Lepas makan kita layan tutti fruity lalalala~...














aku suka KL sebab banyak makanan boleh?dah jadi mak yong ni,apapun aku tak heran sebab mabuk okey.hohohoho.Kesian En.suami kena melayan segala karenah aku...semoga Allah permudahkan jalan suami aku untuk mencari rezeki yang lebih.















2 comments:

Pn. Marliana said...

best kan dating pas kawen.. paling best.. enjoyed da food ... huhuhu.. before kawen... nak mkn raser bsalah je ... tp kene jg gak bdn ... mkn bpada la ...

syazana said...

Pn.Marliana:ye...hahaha...tanpa fikir apa2...menikmati makanan dengan sebaik2nya :)