Sentuhlah saya

12 June 2011

Aku terror okey :p

Assalammualaikum w.b.t
selamat sejahtera...lalala~


sejak akhir-akhir ni...keinginanuntuk memiliki oven baru adalah menebal..
kat rumah mak mertua yang ada hanya oven bulat zaman aku baru pandai main basikal..hahahaha..ya ampun mak.

yelah siapa yang nak buat kuih kat rumah dia?tak kosernya dia kalau tak ye...ye
yang rajin menyepahkan dapur dia kan aku....hahaha

masak aku tak tahu..kalau buat instant cake aku tahu...:p

Nampak hebatkan?family aku kata sedap...padahal..tambah minyak jagung+telur+air..settle :p

Kalau kau rajin kau topping dengan chocolate ganache...senang je..sila google.. sebab aku nak buat kek pun aku google ok,kalau tak best buddy aku jadi mangsa hahaha...padan muka dia..*kau tahu kau siapa :p


Blueberry cheesetart aku yang skali hadap tinggal 3 biji je, ini adalah kegemaran semua siap request buat banyak2...boleh je.tp En.suami sila belikan oven baru....aku kalau datang mood rajin memang boleh buat berjenis-jenis kek dan biskut dalam satu masa....tapi KALAU RAJIN.kalau malas sila hadap muka sembap yang selalu tido...kalau tak kau nampaklah aku kat mall...hahaha :p.ok nak sambung tido...hew...hew...hew...lalala~





No comments: