Sentuhlah saya

11 June 2011

Apa sebab bersedih?

Assalammualaikum w.b.t
selamat pagi dunia...hahahahaha

ok tajuk entry aku kan kadang-kadang merapu...
aku suka je letak entah apa-apa..
sebab entah apa-apa je ada dalam kepala..
lalala~


memandangkan masih bersantai di atas katil *cuti kau..hahaha
tiba-tiba fikiran aku melayang merindui orang-orang di sekeliling ku..huhuhuhu


i miss my mama, atuk, mak iza and her babies.....i miss my tilam kat kampung...alolololo
x sukanya...
Aku selalu rindu sifat dengki mama aku kat budak ni sebab suka ikat rambut dia yang kerinting tu.Kau tengok guna tali rapia pon layan janji ikat.dia kata budak ni macam anak negro sebab rambut kerinting.ceh...

Lihat mereka...adalah kegembiraanku...dari kiri DANIA, DAMIA & DANISH.fine...i miss them so much :'(


This lil girl slalu datang rapat-rapat dan cakap 'along,amik gambar'...hahaha





OMG....i miss her....



Dengan pompuan ngok ngek ni lagi aku rindu sebab dia adik aku...aku sangat-sangat bosan tanpa dia kadang-kadang.cis...sebab aku boleh cakap lepas ikut suka tanpa memikirkan perasaan dia,tapi dia tetap sayang aku....huwa...wa..wa..wa..wa..apa sebab bersedih?sebab sekarang aku rasa lonely....benci~









No comments: