Sentuhlah saya

02 December 2010

Masihkah ada lagi harapan?

salam,
selamat pagi..
wuhuuuuu..
gembiranya..kenapakah?
hahahahaha

Damn stress...
kena start buat tesis balik semula..
betulkan segalanya..
tajuk
isi
metodologi..
owh..jangan tanya kenapa..

Rasa macam Fuck gila..
hahaha..shit..
okey sila jangan baca benda yang mengarut bagai nih..

fikir positif..fikir positif..
sila racun otak anda dengan pemikiran positif.

kenapa masa ni harus give up..
bukan ke aku dah buang segala mala stress itu dengan berkaraoke selama 3 jam tanpa henti..
owh..
sepatutnya aku sujud pada yang esa meminta tanpa hentis..
ces~
jahil sungguh.
patutlah susah nak dapat apa yang aku nak.

*sigh
ye,aku tau Allah tak kan uji hambanya kalau hambanya tidak mampu.
serius aku memang kecewa.
target mahu hantar sem ini.
tapi tak boleh..ye tak boleh sebab aku tak layak..
hah betullah tu..memang tak layak pon asyik blurr memanjang.

Jadi tak boleh duduk diam.
sudah janji dengan diri sendiri mahu buang segala stress
dan mulakan yang baru..
ada 3 pilihan
Struggle,tangguh dan quit.
jadi sila pilih mn yang jd pilihan hati.

huhuhuhu..
sila..sila

En.tunang..dia sangat cool..
dia kata tak apa buatlah sampai habis.
fine jerawat juga sudah timbul2..
maka harus relax..
kena stabilkan diri..
coolkan otak kalau tak mahu jarawat timbul banyak.

Sekarang bukanlah waktu melayan perasaan..
harus mulakan langkah..yuhuuuu...Babe..thanx for the advice..i love you bebeh.
walaupun kecewa,aku masih mahu berusaha sehingga satu tahap yang aku tahu aku betul2 tak mampu.Jadi selagi mampu kena buat juga...

B.e.R.u.S.a.H.a

2 comments:

lalink7 said...

aku suka dengan smangat kental ko along..tak semua orang dapat buat macam ko..kalau aku mesto down sebulan..huuuuuuuuuuu..

arini turn aku lak jmpa mummy...waaaaaaaaaaaaaaaa

syazana said...

lalink7:
aku membawa banyak harapn kat dalam jiwa ni.jadi mesti berusaha juga walaupun susah,tak mahu menangis,tak mahu bersedih.Kecewa memang tak dapat lari dr hati,tapi aku mesti cuba juga sampai detik yang terakhir selagi aku tau aku mampu dan boleh.mungkin sebab aku tak cukup berusaha sbb tu aku tak dapat apa yang aku nak.Kau pun sama Good luck babe =)