Sentuhlah saya

09 December 2010

Kadangkala bersendirian itu penting untuk hilangkan stress,sambil2 kita boleh survey barang2 untuk bidadari kecil

Assalammualaikum w.b.t

selamat malam..

huhuhuhu...


jerawat sudah semakin banyak di muka,
hahaha..sila gelak ye.
aku baru balik dari The Mines..
jangan harap aku nak tepek gambar..

sila guna imaginasi kau..
Tunggu aku expert guna hp baru ni br aku upload gambar,
tak pon tunggu aku beli balik hp lama aku..
walaupun gambar tak cantik..tapi hp lama banyak jasa.

*aku tengah menyimpan impian untuk iphone..(saja berangan padahal tak tau guna)
haha selera besar...
Hari ni aku bangun pukul 12 tengah hari..
matahari tegak2 atas kepala
*tipu,sebab bilik gelap tak nampak matahari pun + sejuk


malam tadi aku tido lambat.
Dekat kol 4 pagi baru aku membuta itu pun dengan bantuan ubat batuk...
Ye..batuk tak baik lagi...
Kenapa tido lambat?
adalah atas sebab2 tertentu2

i kan tengah melatih diri sendiri untuk jadi isteri mithali tunggu laki balik dari melepak malam2 buta..miahaha



sebenarnya aku tak boleh tido..
mungkin sebab stress,
dulukan aku ada penyakit stress yang melampau sampai tak leh tido..
atau mungkin suasana baru kot kat UPM ni..
hahaha baru sangat *homesick..mengada



Aku bangun dah memang tengah hari..
relax tengok movie dulu..
baru mandi dan solat zohor..uits tiba-tiba solat kan..
sebab Subuh aku dah menjadi dosa sebab tak bangun sembahyang...*sigh
sarapan di waktu 2.00 petang adalah sangat syurga juga sebab perut sudah menjerit-jerit.
kemudian belek-belek muka sendiri kat cermin

'kenapalah muka seperti mayat hidup,pucat dan tak ceria langsung'


tiba2 terajin mahu mekap sikit bagi ceria..hahaa alasan..
sebenarnya mahu keluar merayap..
motip mekap?
nak habiskan mekap aku,maka ada alasan nak mintak mekap sebagai barang hantaran.

panjang intro aku nih..
hahaha

Balik dari fakulti aku terus tunggu bas..
ikut kaki..
tak tau hala tuju ke mana..

aku call En.Tunang cakap nak pergi merayap ke Mines..
nak cari dominos.
teringin hahaha..

Tapi malang kat mines tak ada,
jadi pergi layang hot plate mee..
sambil2 cuci mata tengok mamat hensem..tetttt
hahaha..
tak adalah..hahaa
aku mencuci mata survey harga barang untuk aksesori flower girl..

muahaha...tapi kebanyakan aksesori warna pinklah..
cantik2..jadi kena decide gown flower girl mahu kaler apa..
putih atau pink..
*pening...
hahaha

Putih suci,pink lembut..
ces~
aku dah keliru...

Tak pelah nanti aku guna imaginasi..
putih atau pink yang cantik...

tak da motif untuk entry ni.. =p

No comments: