Sentuhlah saya

13 October 2011

Whoot...whoot..sudah Khamis (^_^)

Assalammualaikum w.b.t..
Selamat pagi..

whoot...whoot...sudah khamis lah..

aku sedang menghitung hari,beberapa hari je lagi dah nak masuk 26 tahun..erk selama ni?*baru 25 der..lalalala

Baru tahun ni aku tak mintak hadiah atau mengharapkan apa-apa kejutan dari En.suami.
*belajar menjadi matang.

Tapi dia ada tanya gak..

'nak hadiah apa yang?'

'saya nak rumah 750k,yang kita tengok hari tu'.

Ok..tak agak2 ye.eh suami aku tak marah dia senyum je.

Dia tak pernah menjanjikan kemewahan atau aku hanya akan duduk rumah goyang kaki sahaja.
no...no..no..


Menjadi AKU adalah perkara paling mudah,sekarang aku tak fikirkan hal lain selain suami dan anak di dalam perut.Mudahkan?lalalala~

Bulan oktober ni banyak tuntutan yang memerlukan perjalanan jauh.TApi aku hanya akan tinggal di rumah.Sebab keadaan tak membenarkan,mama sangat2 risau.Jadi apa kata duduk rumah diam2,sebelum bosan kita ajak En.suami penuhkan peti sejuk dengan bahan-bahan untuk buat pastri dan biskut.lalalala~

Fine,kalau duduk membongkang je pun aku akan bosan tahap gaban,kalau nak layan game psp je pun aku boleh 4 @ 5 kali khatam dengan sekali menghadap je.

Aku tengah mencari alasan nak ajak En.suami ke kedai bahan-bahan kek ni.Terfikirkan Red valvet cuppies @ blueberry cheese tart @ cookies.


Aku tahu dia mesti tak kasi renyah2..but i need them..hohoho.Pengubat hati kala sunyi.at least ada benda yang aku boleh buat.

Bulan depan kami berhajat nak scan 3D.En.suami nak tengok anak dia dengan jelas.
Excited sungguh.Aku?hehehehehe...excited gak tapi control lah kan.

Perut aku besar ok,ramai orang ingat aku dah 7 bulan.Tapi En.suami kata normal kot 5 bulan lebih dah nampak.erk...aku tengok perut kawan aku kecik je.cis ada hati nak membandingkan tu.Umpama makcik aku kata,'cuba kau belek rangka kau dengan suami kau.Kan ke besar rangka korang.Tak heranlah kalau baby besar.'

Besok aku kena tinggal sorang2 sebab En.suami nak hantar FIL ke IJN,amik ubat.
MIL risau aku kena tinggal sorang,tapi setakat dok membongkang kat rumah insyaallah tak da pape kot.Aku boleh jaga diri.Insyaallah.

Lepas tu 22 hb ada majlis kat seremban dan 26 hb juga ada majlis di Putrajaya...ce citer?bergantung pada keadaan.

Kalau ikut mama aku dia memang tak kasi aku jalan jauh ni.hohohoho..tak pe lah achik redhaaaa :')

Jadi mari kita fikir2kan apa yang boleh dibuat esok tanpa melibatkan tenaga yang banyak :p

Eh..nanti aku update lagi.Sebenarnya aku nak masukkan gambar cookies yang aku cuba buat hari tu.Hahahaha,first batch rentung seyh..tapi MIL kata sedap.erk..ye sedap gak lah dah tinggal suku balang En.suami kerjakan.

Ok..nanti aku update lagi.tata

No comments: