Sentuhlah saya

06 October 2011

Untuk kamu sayang :)

Assalammualaikum w.b.t

Selamat pagi...
hulalalalala..

Dengan izin Allah...semoga segala urusan En.suami berjalan lancar.

Fuh...dah 2 minggu kami pulun nak habiskan segala kerja yang mendatang,tiada lagi membuta dia waktu rehat tengah hari.Tiada adengan peluk memeluk selepas zohor.Semuanya kerana suamiku sibuk mencari rezeki.

Alhamdulillah.Baru je Minggu lepas dia meluahkan perasaan kecewa sebab projek yang dikejar dengan Jabatan Kerja Raya bukan milik En.suami.

Aku tahu dah banyak kali dia cuba tapi masih gagal.
Aku lebih tahu suami ku yang tak kan mengalah selagi belum dapat.

Yang mampu aku buat sebagai isteri hanyalah usap belakang badan dia dan cakap 'sabar ye bang,belum rezeki kita.Mana tau Allah nak bagi lebih dari apa yang kita mintak'.

Alhamdulillah..dengan izin Allah dia dapat projek lain,walaupun jumlahnya tak besar tapi dah cukup buatkan kami rasa bersyukur.Sekurang-kurangnya ada rezeki untuk si kecil.Selang 3 hari dari berita gembira tersebut,Allah beri lagi rezeki untuk En.suami.Terdiam aku tak terkata.Betapa hikmahnya En.suami bersabar selama ni.

Aku cuma boleh doakan yang terbaik untuk dia.Sampai hitam dah En.suami sebab jaga site.Menggelupas kulit suami aku.Sedih tau,waktu malam masa dia dah lena tidur aku tenung muka dia dalam-dalam.Sebak dada aku,sebab dia bersungguh-sungguh berkerja untuk anak dan isteri.

Selalu bila dia usap-usap perut aku mesti dia cakap 'anak babah jangan nakal-nakal tau,kesian mummy.Babah tak da banyak masa nak cakap dengan sayang,babah sibuk cari duit nak belikan barang sayang dengan mummy.Dengar cakap mummy,dan doakan babah dapat cari rezeki lebih untuk kamu sayang'.

Setiap malam dia tak kan culas nak bercakap dengan baby,sibuk nak dengar heart beat baby,kadang2 kelakar aku tengokkan.hahahaha

Sekarang aku berazam nak minum susu hari-hari dan tak nak culas makan vitamin walaupun aku rasa loya sangat2.Sebab aku kesiankan suami aku yang bersungguh nak bagi yang terbaik untuk aku dan baby.

Eh..tiba2 aku macam emo nak taip banyak2 benci tau..hahaha *nada mengada.

Owh..lupa plak.Aku ada benda nak post kat belog ni.Nak jual handbag GUESS 100% authentIC.no ciplak2 ma...hohohoho.Kalau dah ada orang nak beli aku tak post dalam ni,tapi kalau stock terlebih aku tepek.Tapi kasi satu2 dulu.Jangan gelojoh.aku nak hupdate kedai online dulu.Tapi kat sini kasi tepek juga.

Itu semua ada yang merupakan aku tolong orang jual dan ada yang aku jual harta aku sendiri,aku beli dan tak pernah pakai.Aku kalau bab membeli memang laju.Tapi bila bab nak tukar handbag lain aku adalah malas melampau.Sebab macam leceh nak kemas barang dan masukkan ke handbag baru.

aku ni kan pemalas.al maklumlah beberapa minggu ni banyak kerja nak dibuat.Ok.nanti aku update ye :)

2 comments:

Lyn Yusoff said...

syaz dah bape bulan erk??

syazana said...

Lyn Yusoff:
Dah 5 bulan lebih :)