Sentuhlah saya

26 August 2011

Selamat Hari Raya

Assalammualaikum w.b.t.

Selamat tengah hari semua.
Aku masih di opis kerana EN.suami ada kerja yang perlu diselesaikan.

HAri ni mood aku agak tercalar sedikit.dan aku memohon maaf kepada si kecil di dalam perut kerana mummy dia terlepas cakap mencarut tadi.

Mau aku tak hangin,naik2 opis je,banjir.Basah ok karpet.Panas betul hati aku,owner bangunan lak sengal,aku dah bagitahu hari tu siling opis ni bocor.Karang kalau aku dah naik minyak jangan tanya kenapa.

Aku nak kena lap segala kebasahan yang menimpa mesin photostat.Sibuk mencari file yang lama2 atas permintaan orang lain dan hampir2 tersembam ke lantai akibat tersandung wayar yang panjang.

Cukup sudah membuatkan mak buyong ini naik minyak di hari jumaat.

Tapi malas nak taip banyak2 perut aku sakit tiba2.aku mabuk dan nak baring.

Apa pun selamat hari raya maaf zahir dan batin.ampunkan kalau ada tersalah taip atau sengaja mencarut atau yang seangkatan dengannya.Memandu dengan berhati2,shopping dengan berjimat cermat.

2 comments:

Lyn Yusoff said...

selamat hari raya syaz.
maaf zahir batin
jaga kandungan baik2..
take care

lily lotus said...

selamat berhari raya syaz, thn dpn sambut ngan baby pulak yer..